Äntligen!

Fredag och en riktigt sådär härlig lite småkylig höstdag och jag är glad för det eftersom äntligen kan höstkläderna på utan att man blir sådär härligt varm =)
För ett tag sen hittade jag ett par boots hos Ellos, och med bra rabatt blev de ett klipp och en klippa i höst/vintergarderobon. Skönt när man hittar kläder och skor och liksom kan bocka av det från listan.
 
 
 
 
 
Jag som många andra har hamnat i kopparträsket, lite nyheter har hittat hem till oss. Senaste tillskottet fixade dottern igår från Rusta i form av en lampfot i koppar. En liten miss blev det dock, trodde att det var E27 sockel på den men det var E14, så nu får jag tänka om lite. Annars hade det nog blivit en sån här lampa.
Burkarna på kökshyllan är från House Doctor och de ska fyllas med små skorpor när det blir ork att baka, perfekta till julgodiset också.
 
Diamond Lamp.
 
 
bilder lånade här
 
Hos Artelleriet hittar man många godsaker som gärna fick hamna hos mig, att önska kostar ju inget eller hur!
 
Som den här, Cage Lamp!
 
 
 
Små söta vaser...Diamond Vase.
 
 
Fina plattor i lavasten med målade bokstäver, så fina! Alfa Lavastone
 
 
Nu ska jag försöka njuta av fredagen med en liten promenad i trädgården, det är vad mina onda höfter orkar med i dag men solen skiner och det är helg så varför klaga ?
 
En härlig helg och sol därtill önskar jag er !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Nathalie:

skriven

Gud vad fina dom vaserna(diamanterna var), vart har du hittat dom?

Kommentera här: