Sensommardagar med lite höstlängtan...

Vi passar på att njuta av sensommaren som visar sig från sin bästa sida, sol och lagom varmt. Att hösten närmar sig gör ingenting efter den här sommaren. Focus har legat på trädgård, uterum och inte så mycket inne, men nu längtar jag snart efter att boa in mig och njuta av en ny årstid.
 
Mycket fint kommer och finns redan att hitta i butiker och på nätet, Här är lite saker och bilder som inspirerar mig till höstfix inne!
 
Fin burk från House Doctor, köpt på Royal Design, som snart står på köksbänken här hemma.
 
 
Inspiration från House Doctor som tilltalar med sina fina brukssaker....vem vill liksom inte fylla de fina burkarna med kopparlock med hembakta biscotti!
 
 
Finfin bricka med zebramönster från Ellos
 
 
Ellos bjuder på mycket fina saker till hösten till bra priser, bra när man vill förnya för en billig penning.
 
 
 
De har lanserat sina nya hemtrender och trenden Eclectic stylad av Johanna gillar jag....jättefint!
 
 
 
 
bilder lånade från Ellos
                         Royal design
 
 
 
1 Nilla:

skriven

Ellos kan ha en hel del fint! Kram Nilla

2 ullie:

skriven

Jag söm länge önskat mej en ny bricka den va snygg :) Kanske ska slå till
Solen är här idag me :) Hoppas du får en underbar söndag vi ni än hittar på kramiz

3 Fredrik:

skriven

Hej skulle du vilja kontakta mig?
Med vänlig hälsning,
Fredrik

4 tina:

skriven

Hej Fredrik! Någon länk till blogg eller mailadress?
/ tina

5 tina:

skriven

Hej Ullie! Brickan är jag jättenöjd med....Är så dålig på att pyssla om bloggen och svara på kommentarer. Gulliga du som fortfarande kikar in här och skriver kommentarer....kram kram!!

6 tina:

skriven

Hej Nilla! Ja absolut!! I år är verkligen utbudet jättefint! kram kram!
tina

Kommentera här: