På väggarna....tema hos Fabriken.

Efter ett långt uppehåll i bloggvärlden upptäcker jag hur mycket kul det finns att inspireras av här. Är medem hos Fabriken sedan innan, och tänkte hoppa på det tåget igen också.....lika bra att go all in när man tycker det är kul =)
 
Temat hos Fabriken den här veckan är på väggen och på mina väggar ser det ut så här just nu.
 
Vita brädväggar som ska få en omgång med ny vit färg....
 
 
Tavlan som ögat gärna vilar på och som finns hos många. Speciell för mig ändå...
 
 
Vår maskrosvägg som jag tror att jag aldrig kommer kunna vara utan....men, vem vet =)
 
 
På tegelväggen i köket,hyllan lack från Ikea, där många saker samlas och får stå framme. Ibland får jag ett ryck och plockar undan nästan allt där, men det hamnar där snart igen. Saker som används och som man gillar är svårt att stuva undan i skåp och lådor....
 
 
Det var några bilder från mina väggar, vill ni se fler väggar kika HÄR
 
bilder: tinaminastina
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 ullie:

skriven

Alltid lika fin t som vanligt inne hos dej . jaha har du börjat blogga lite mera igen då ? Har saknat att du inte skrivit så ofta men så e det ju

Hoppas du har en bra helg kram

Kommentera här: