Trevlig helg!!

Inget nytt på inredningsfronten elle annat för den delen heller. Maginfluensa, virus och annat smått och gott har tagit över här hemma. Men......
via: Pinterest
Önskar er alla en härlig helg och vi ses snart ♥
1 Cattis:

skriven

Hoppas ni blir bättre snart! Krya på er...



Kjamis Cattis

2 Proforma - Irene:

skriven

Åh, maginfluensa... jag avundas dig inte! Det är nog det värsta man kan råka ut för, jag var ju sjuk i somras. Fick det ett par timmar efter vi kommit hem från Kina, i två omgångar så jag blev t.o.m. sjukskriven i väntan på provsvar om det var salmonella. Som tur var det inte det! Det enda som är bra med magsjuka är att man tappar några kilon... haha!

Men vad otrevligt med hjärtklappningen, beror det verkligen på kosten då? Undrar varför i så fall. Jag kämpar på men jag tycker det går långsamt, 7 kg hittills. Fast jag har ju ingen brådska. Maten man kan äta med lchf är ju bra mycket godare än fettsnålt, har provat alla varianter tidigare men med lchf är man mätt och nöjd och glad. Har bakat en del också till helgfikat så det känns som man lever som vanligt.

Förstår att det blir tomt nu när sonen flyttar. Vi har ju inga barn hemma längre och som tur är anpassar man sig efter det och desto roligare är det när man träffas.

Krya nu på dig, Tina och fortsatt trevlig helg!

Kramar

3 Susihus:

skriven

Krya på er!

4 Monica:

skriven

Nu är det onsdag så hoppas ni är på bättringsvägen och har lämnat det värsta bakom er!

Krya, krya!

Kommentera här: