Härligt!

Idag har solen visat sig, och med en helt ok temperatur är det härligt att vara ute igen! Ett snabbt inlägg blir det bara idag, jag har inte hittat inspiration att blogga riktigt än som jag önskat. En liten runda med kameran blev det dock, så här kommer lite bilder på hur det ser ut just nu hos oss i vår trädgård/uterum. Inga nyinköp eller förändringar i år är gjorda, men på önskelistan står att lasera våra trägolv ute i sommar.....önska kan man ju alltid=)

Kryddlandet har jag fuskat med lite, köpta örtplantor som redan har nåt att komma med, samsas med Ernst såstickor som fått bli rostiga. Inte så konstigt med tanke på allt regnande=)

/

 

 

Ha en fin härlig dag....Kram!

 

foto: tina

ord: pinterest

 

 

 

1 Proforma - Irene:

skriven

Gillar verkligen ert uterum och färgerna! Drömmer själv om att vi ska "få" ett och jag vet precis hur det ska se ut i så fall! :)
Hoppas det löser sig med dotterns feber, skönt det inte är något farligt i alla fall!
Trevlig helg, Tina!
Kram kram

2 majsan:

skriven

Hej !Har en likadan kruka som du har rosa pelargoner i.Lägger du plast för att inte jorden ska åka genom hålen eller har du någon slags innerkruka?
Följt din blogg länge nu,den tillhör absolut mina favoriter.
Hälsningar Majsan

Kommentera här: