Fin inspiration

Några bilder från min inspirationsmapp som får mig att vilja fixa och ordna mer här hemma.Väggen målad med griffeltavelfärg hamnar direkt på "villhalistan". Frågan är bara var vi skulle få plats med något liknande. Det blir till att fundera lite =)
Ljusa luftiga ytor med väl valda detaljer i färg, gillas!.....Bilderna är från Hemnet.
 
bilder: hemnet
 
1 Knaada:

skriven

Så mycket fint!

Griffelväggen är ett snyggt inslag, men vi har heller inte plats så jag gjorde min på insidan av skafferidörren istället.

Bifogar länk ifall den kan inspirera :) http://www.knaada.com/2012/03/lathund-for-guldfiskar/

2 Cattis:

skriven

Ååååå så mycket fint.... Mycket somman skulle vilja ha!!

Kjamis Cattis

3 Proforma - Irene:

skriven

Så mycket fint på bilderna! Ögonen fastnade direkt på mattan med korsen, är det Pia Wallin tror du? Jag kollade på hennes sida men hittade ingen. Himla snygg i alla fall! Och Eamesstolarna drömmer jag om till kontoret. Vet ju inte ens om de är sköna att sitta länge i. Får väl testa framöver så jag vet om jag kan släppa drömmen eller ej.
Sista bilden sparar jag direkt som altaninspiration!

Hoppas allt är bra med dig, Tina! Äter du fortfarande LCHF? Jag kör på men det händer inte så mycket just nu, lite för många kolisar... men jag tar nya tag efter semestern.
Ha det gott!
Kram

4 Susihus:

skriven

Härlig inspiration. Hoppas att allt är bra med er och Roffe. Kram

5 Monica:

skriven

Superfräscht som vanligt när man kikar in till dig.
Det finns många med "god smak" och mycket man kan tänka sig att pryda sitt hem med.
Under några år ägde och renoverade vi en sommarstuga och apropå griffelväggen, så målade vi hela toalettdörren med griffelfärg. Så har ni släta dörrar så är det ett alternativ till att använda en väggyta!

Hoppas ni har det bra - ingen vidare sommar för dig kan jag tänka med alla solfattiga dagar som avlöper varandra en efter en.
Tänker på dig och dottern din.
Kram från Monica

6 Alexandra:

skriven

Fina inspirationsbilder!

7 alexandra:

skriven

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

8 Jessika:

skriven

Ingen dålig inspirations-samling!
Ja, man skulle verkligen vilja börja från noll hemma ibland. Men å andra sidan går ju inte ett hem att stressa fram, det hem man har idag är väl en bild av vem man är på ett sätt, man får väl se det så :)
Ha det gott
kram

Kommentera här: