Vill ha!

Klickade in på Nordljus Home sida tidigare idag....wow vilka fina väskor jag hittade! Vet inte vilken jag skulle välja, det lutar nog åt den första.

Väska Vintage No 4  - Shoowroom Väska Vintage Peace - Shoowroom

Armbanden från Edblad&Co.....to die for!


Kudde Peace Sandy- Shoowroom är också fin....dock är priset lite för fint för mig=) Men man kan ju alltid drömma!

Kudde Peace Sandy   - Shoowroom


Jag kämpar på med min Lchf-diet och det går faktiskt bra. Nästan fem kilo på två veckor, det kan man ju inte vara missnöjd med precis. Vet dock av erfarenhet att viktnedgången brukar sakta ner ordentligt efter ett tag, men det är ju som det ska vara. Hela familjen äter faktiskt mer eller mindre samma mat just nu och ingen ropar direkt efter sötsaker....hm inte än så länge iallafall=) Maken har nog tappat mest i vikt och är jätteduktig, han visste i princip inget om Lchf innan och nu äter han rätt och tackar nej till fikabrödet. Vi har gjort lite godsaker några gånger, något måste man ju ha till kaffet nångång då och då. En kladdkaka av mörk choklad med grädde till och hallonpaj med kokostäcke är också testat, helg ok. Om ni vill lägger jag gärna in recept här. Så är läget här hos mig just nu, och som sagt, jag fortsätter drömma om de där väskorna här ovan.

Fin kväll till er!


bilder lånade från Nordljus Home
1 Linda:

skriven

Jag kör också LCHF och tar gärna recept på goda efterrätter. För visst måste man få äta något gott lite då och då.

2 Camilla:

skriven

Ja, den översta väskan var ju supersnygg!! vill haaaa

3 Jessika:

skriven

Vad duktiga ni är!

Jag äter själv ngn slags "egen diet", dvs undviker kolhydrater till lunch o middag, grovt bröd till frukost och äter frukt. Alltså ett helt eget stuk om man säger så. Men LCHF är ju det absolut bästa om man vill ha en kickstart i sin viktnedgång.

Har faktiskt en liknande väska som den översta, dock inte i skinn eller mocka utan nåt slags fuskskinn. Köpte i höstas och gillade färgkombon. Skönt att man kan vara lite "före sin tid" ibland =)

4 Anonym:

skriven

va med i dagens blogg på min blogg http://mosansliv.blogg.se/

5 Proforma - Irene:

skriven

Duktiga du... hela fem kilo! Jag står och stampar på mina tre på tre veckor. Förstår inte varför eftersom jag knappt äter mat över 5 kh/100 gr... och inga praliner! :) Gissar att jag har svår att få igång förbränningen, känner igen det sedan tidigare. Men jag kämpar på! Jag blir jätteglad om du vill lägga ut recepten för lite gott vill man allt ha ändå!Det är det som är bra med denna dieten att det finns så mycket gott att äta!

Ha det gott!

Kram på dig!



Ps. Jag var inne och tittade på Edblad & co, så många fina smycken. Blev sugen på flera. Ds.

6 Susihus:

skriven

Översta väskan var superfin!

Kommentera här: