På önskelistan...

Det är ju inte det att man inte är nöjd med det man har, men vissa saker har man önskat sig ganska länge. Den har stått på önskelistan ett bra tag alltså,  Kitchenaid Blender som mixar och hackar och är en duktig hjälpreda i köket. Har spanat in den här som Cervera har ett riktigt bra pris på just nu. Födelsedag nalkas framöver...... =)







bild: Cervera



1 Annika:

skriven

Åh ja, en sådan skulle jag också vilja ha! ;) Kram!

2 Helena:

skriven

Du har sån fin och välkomnande blogg

3 Alexandra:

skriven

Vilken snygging!!Hoppas du får den snart,nu när denhar stått länge på önskelistan.

4 Susihus:

skriven

Hoppas att du får denna snygging! Jag storgillar vår och använder den flitigt, inte lika ofta som vår assistent men ändå!

5 ullie:

skriven

jasså födelsedag snart =)

ja visst e de fina .. fattas en i mitt kök oxå tyvärr..

önskar en trevlig helg stor kram

6 Jessika:

skriven

Ja, en sån skulle gärna få pryda mitt kök också! =)

7 MISS ALICIA:

skriven

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken och accessoarer för dig och ditt hem.



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

8 Malin Inspiration & design:

skriven

Hej hej! Förmodar att det var du som hade gjort ett avtryck hos mig (då jag såg kudden hos dig också:)?



Den är bara så underbar! Fastnade för den direkt och priset är ju så perfekt. :) Visst blir det soft ljus av slingan? Tycker jättemycket om den. Du vet väl att Lagerhaus har en slinga som liknar Granits? Såna där slingor kan man ju ha lite varstans, på olika vis. :) Kika in på hemsidan vettja!



Må så gott! Kram

9 Cattis:

skriven

Hoppas du får vad du önskar dig....

Ha en fortsatt bra vecka!



Kjamis Cattis

10 Proforma - Irene:

skriven

Men då håller jag tummarna att du får en sådan! Önska...önska...



Så har jag en utmaning till dig, om du vill (säg ja:):)

Kram

11 tina // pepparovanilj:

skriven

Hej Tina!



Hoppas att du har det bra, att värken ger dig lite paus... Jag har varit jättedålig på att kommentera ens på mina favoritbloggar den senaste tiden, du tillhör ju den kategorin! Jag kikar in allt som oftas men smyger i väg utan att lämna spår..... ska försöka hitta tiden igen!



Sköt om dig och hoppas att du får vad du vill i födelsedagspresent =)



Kram Tina

12 Monica:

skriven

Kan absolut tänka mig denna också. Min gamla är trasig - den står bara kvar på hyllan för att den är snygg... ha, ha.

Men denna är snyggare!



Annars har jag tittat snett på en Dualitbrödrost nu en längre tid.

3290:-

Det är ett helt sjukt pris på en brödrost men alla andra bleknar i jämförelse så om jag blänger på den några år till så kan det hända att jag tjänat in den... eller? (en kvinnas logik)



Hoppas allt är bra med dig fast jag vet att det är en tuff tid denna när kylan kommer smygande.

Massor med värme till dig via cyberrymden - svisch

//Monica

Kommentera här: