Årets blossa...


Sitter just nu och smuttar på en mugg med årets Blossa Glögg, smak kaffe, den var verkligen supergod. Och den är säkert bra mot förkylningen, eller hur?! =)
Glöggälskare som jag är så är det en höjdpunkt när man får smaka en ny sort, och den här föll både mig och maken i smaken. Måste smaka den kall också.....

foto:tina
1 ullie:

skriven

åh har du fixat en eller två ser ja hihih

tänkte oxå men har inte fått tummen ur :)

Önskar en bra fortsättning på helgen kram

2 Carina Bengtsson:

skriven

Visst var den god!

Den kan jag dricka i både tid och otid... :-)

Jag ser i ett inlägg lite längre ner att du har en "Bookrest". Mina två barn fick varsin i julklapp förra året men vi har inte hängt upp dem ännu. Jag tycker de är svårplacerade men visst är de coola!!

Det tidnings stället som du hade där var super snyggt. Finns det att handla någonstans?

Ha en fortsatt skön helg!

Kram

Carina

3 Linruz:

skriven

Åhhh varför är det söndag??? Vill ju med ha en flaska.

Kram kram Lina

4 Emma:

skriven

Jag är ju ingen glöggfantast men dricker litegrann för det hör lixom till men denna med kaffesmak tror jag allt att jag ska prova, flaskan e ju så snygg me:) Ha en skön sömdag, kram emma

5 Cattis:

skriven

Jasååå den nya glöggen har kommit... Låter god! Får nog ta o köpa mig en eller två såna!! :)

Snygg flaska oxå...



Ha en skön söndag!

Kjamis Cattis

6 Cattis:

skriven

Jasååå den nya Blossa glögg har kommit... Den låter god! Få nog ta o köpa en eller två... :)

Är ju en snygg flaska oxå!!



Ha en skön söndag!

Kjamis Cattis

7 Susihus:

skriven

Flaskan är så snygg i år! Vi har köpt hem men ännu inte provat, låter ju trevligt och hoppfullt nu när du har testat. Må gott

8 Monica:

skriven

Ha, ha och jag måste smaka den varm. Kanske nu föresten - bannemig om jag inte ska gå och värma mig en mugg!

Receptet på den hemmagjorda glöggen hittar du hos Dubbelhakornas välmående (länk hos mig) det visade sig vara nästan identiskt.



Ha en skön söndagkväll

Många kramar

9 millandante:

skriven

Åh, kaffe... och så snygg flaska! Den blev jag verkligen nyfiken på!



Ha en fin vecka och fortsätt krya på dig!

Kram

10 Millah - väntar första barnet ♥:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

11 Hanna - Whiterainbow:

skriven

Den verkar lovande årets glögg, jag har själv inte smakat den men läser att flera smakat den och gillar den! måste införskaffa mig en snarast :)



Vilka fina glöggmuggar, för visst är det de som står där framför flaskan?



Kram

12 Jessika:

skriven

Är också glöggälskare och ser fram emot Blossas nya varje år! Har hittills hört bara positivt om denna. Snygg flaska också :) Kram Jessika

13 Karolina:

skriven

Finns dom fina glöggmuggarna att få tag i?

14 mo:

skriven

Tjenixen...

Undrars om jag gillar den, jag som inte gillar kaffe menar jag...Har inte druckit glögg än...men det kommer.

Åh, nu precis när jag kikade in till dig kom jag på awarden jag fick av dig...oops, det hade jag helt glömt bort...Jag har varit lite dåligt med bloggandet överhuvudtaget de senaste veckorna, ja som det kan bli ibland.

Hur är det med er annars? Så fina ljusstakarna är som du visar i tidigare inlägg...jättemysiga skuggor det blir av den där "skruvade" saken. Nu går det en hel del ljus så jag laddade upp blockljusförrådet när vi var på Ikea i helgen. Deras 25 cm stora är ju klart billigast av alla ställen jag har sett, tom. billigare än i Ullared.

Här har det regnat hela dagen, så trist. Har varit o veckohandlat o sen åkte jag o syrran ner till mamma o pappa en sväng. Hennes småtjejer var med o sen kom H o L (syster stora kille som går i samma klass som H) dit efter skolan. Mysigt att umgås lite sådär. Nu är hon på kurs (kommer inte ihåg vad den heter, men som gör att hon får börja övningsköra)...Huga, det går i ett kör.

Ha en skön kväll vännen, kramar o hälsa alla

Kommentera här: