Kuddtips och DIY...

Oj vad det blev långt mellan inläggen här....ni börjar väl tröttna på mina förklaringar om sjukdomar och krämpor, men det är iallafall orsaken till att bloggen fått vila lite. Kikar ändå runt hos er och inspireras av alla fina inlägg och av alla tips inför jul.
Hos Helena med fina sidan ROOM and serve , tipsas det idag om DIY (DIY= Do It Yourself.) t o m lilla jag fick vara med på ett hörn där, kul! Jag hade faktiskt nästan glömt bort den där lilla pepparkaksskålen. Letar för fullt efter pennan jag skrev med så jag kan göra en sådan nu när det är pepparkakstider igen.



Tänkte också tipsa om en kudde jag fyndade för några veckor sedan. Gillar ju plädar och kuddar i fuskspäls, de är sköna och mysiga att ha i soffan. Min fyndades på Ellos för dryga hundralappen, med innerkudde....ett riktigt kap!

Nu ska jag kurera min hals med lite te, en burk Kusmitea fick följa med hem från stan förra veckan. Har inte inte smakat det innan ska ärligt sägas, men oj så gott. Och att burken är ett smycke i sig gör ju liksom inget.

Klickade också hem en annan sort från Urban Living,Spicy chocolate, som också säljer det supergoda teet LØV ORGANIC, ett ekologiskt te från Frankrike, mums!

Ha nu en fin torsdag!

1 Camilla:

skriven

Hoppas du känner dej piggare nu så du också får pyntat och göra fint. Du brukar ju alltid få till det till jul med dina fiffiga ideér, som pepparkaksfatet :)



Kram

2 Susihus:

skriven

Åh jag såg det teet Loev för några dagar sen, så fin burk. Det spicy chocolate är mannens favoritte. Ha en härlig advenstshelg

Kram

3 alexandra:

skriven

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

4 jenny ~ house of jenny:

skriven

Kudden ser ritkigt mysig ut!



5 Anonym:

skriven

Å ja men med krämpor är inte bloggen prio 1 liksom. Dock lika inspirerande och fina bilder som vanligt. Kudden var ett kap! Må väl

//Jessika

6 ullie:

skriven

åh så mysiga bilder du bjuder på hoppas verkligen att du kryar på dej . ja vissa krämpor försvinner väl inte m kankse lindras,

må så bra fina du ha en jätte skön helg kram

7 ullie:

skriven

är det där kusmin te så gott som alla pratar om ? :)

var köpte du ditt i stan ?

Kommentera här: