första advent



Så var det äntligen dags att tända första ljuset! Mysig fika med saffransbulle och pepparkaka med maken. Nu fattas bara lite kyla, en frostknäpp och lite pudersnö för att få den riktiga stämningen. Men, det verkar som vi får nöja oss med tio grader och stormvarning....ur led är tiden =)

foto: tina
1 Monica:

skriven

Fina adventsbilder du bjuder på.

Att det inte snöar gör inte mig något - det kan vänta lite till julaftonsmorgon eller så.



Ha en skön kväll kära du!

Kram Monica

2 Malin Inspiration & design:

skriven

Vilka underbara granar! :) Jag pysslade ihop egna granar i eftermiddags. :)



Hoppas att du har en fin första advent! Kram

3 jenny ~ house of jenny:

skriven

Vilka söta små granar!



4 AnnaHelena:

skriven

Jag gillar också dina granar! Underbara!



Kram // AH

5 Liza:

skriven

Åh, nu har fina fatet kommit fram! Så fina bilder du bjuder på - granarna är underbara!

Hoppas att du mår bättre, har förstått att du har det besvärligt med värk.

Hoppas att min kram hjälper att lindra smärtan litegrann!

Kram!

Liza

6 Proforma - Irene:

skriven

Så fina bilder! Granarna är underbara och fatet som påminner om att fylla på fler pepparkakor... jättefint! Så ser jag den svarta stjärnan i bakgrunden och undrar naturligtvis var du köpt den?

Kramar

7 Anette:

skriven

Vilket oerhört fint pepparkaksfat!! vart har du hittat det?

Här uppe i Umeå snöar det idag, gissa om man blir glad!



trevlig onsdag önskar jag dig!

Kommentera här: