Tisdagstema 13 - min blogghörna

Här är min blogghörna...eller iallafall där datorn mellanlandar för att ladda upp sig. För det mesta hamnar jag vid köksbordet eller i fåtöljen när jag sitter vid datorn. Högt på önskelistan står ett arbetsrum för mig och maken där vi kan ha varsitt arbetsbord, men just nu finns det ingen naturlig plats för det här hemma. Det får bli när barnen är utflugna och rummen gapar tomma.....då ska jag fylla tomheten efter dem med ett alldeles nygjort fint arbetsrum.

Ni får hålla tillgodo med "gamla" bilder...för ett tag sen hade Monica en utmaning där jag skulle visa min blogghörna, så det blir en repris =)

Tisdagstemat hos fabriken är alltså MIN BLOGGHÖRNA, så kika in HÄR för att se fler bidrag.
1 Petronella:

skriven

Gillar den liggande panelen... Ser mysigt ut! //Petronella

2 Liza:

skriven

Mysig hörna!

Kraaaaaaaam!

Liza

3 Elvira:

skriven

Fina bloggplatser...

Kommentera här: