Gör en myshörna!

Även om dagarna blir ljusare och vi vill vistas ute mer och mer, finns det stunder när en myshörna är perfekt! Att läsa den där boken och dricka te i fåtöljen är sådana stunder, eller att krypa upp bland en massa kuddar och läsa en bok med barnen.

Fina mysiga hörnor hittade jag här....Den översta bilden med myshörnan under trappan gillar jag skarpt!

foto Annie Anderberg....Leva&Bo Expressen
1 Proforma - Irene:

skriven

Det där utrymmet under trappen skulle jag velat ha, så mysigt det ser ut!

Kram

2 milla - andante:

skriven

Så mycket fint!!

Och nu fick jag läst ikapp här inne också, alltid lika trevligt!:)



KRAM

3 Monica:

skriven

Hej Tina!

Det gick inte att kommentera på ditt senaste inlägg så jag gör det här i stället.

Den måltiden är helt i min smak + att bara kunna äta med gaffeln (ingen kniv att dela med) sitter ju rätt bra nu när handen är bandagerad.

Inspirationsbilderna på uteplatser gör en rätt sugen på att ta sig ut också. Jag hoppas på en stor loungegrupp på vår terass till sommaren. Det skulle sitta som en smäck!

Hoppas som du också att vädret till helgen lättar upp så kan både du och jag kanske sitta och peka till våra familjemedlemmar vad de skall göra. Hi,hi.



Njut av fredagkvällen och tack för krya på dig hälsningarna, det värmer.

Kram

4 Johanna:

skriven

Vad mysigt, jag har likadana fårskinnspuffar.

Älskar dem.

Glöm inte våran tävling på bloggen.

HADE BRA/KICKI

5 Nora:

skriven

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Kommentera här: