Ernst Odla-serie...

Äntligen har jag klickat hem lite av Ernst Kirchsteigers saker som jag tittat längtansfullt på så länge....Det  blev några fina odlingsstickor och Citatskylten Undret!

Odlingsstickorna var till rabatterat pris, toppen!



Nätbutiken C ést la vie Home har mycket fint på sin rea och jag hade gärna sett de fina krukorna hemma hos mig också, men det blev inget köp den här gången.

bilder lånade från C ést la vie Home

1 Proforma - Irene:

skriven

Skyltarna är verkligen frestande men det är synd att det inte finns fler att välja mellan. Hade gärna sett några med grönsaker också, de hade passat perfekt i vårat trädgårdsland. Är sugen på citatskylten...



Angående inlägget innan... jag är sugen på att både uppdatera och göra mer enhetligt med staket och vindskydd här hemma med. Avskyr kryssen som vi också har!

Kram kram

2 Monica:

skriven

Er midsommarmeny låter perfekt. Skulle gärna kommit som gäst till er midsommar också!!!



Du är väl beredd i morgon kl.20.00 då kör Ernst igång igen. Hans program missar jag aldrig. Ibland blir det lite konstigt och ibland kör han lite repriser på vad han gjort innan MEN hela hans positiva härliga personlighet väger upp det.

Odlingsramarna gillar jag bäst, snyggt och prydligt!



Ha det skönt i värmen (i alla fall i morgon också)

Kram Monica

3 Anonym:

skriven

Åh, jag är säkert Ernst största fan...Jag älskar hans program! Vilken säker stil han har! Han gör ju så FINT vart han än kommer! Ser fram emot årets sommarprogram. Gillar hans prylar också, men tycker att de är liiiiite för dyra...Ändå: Citatskylten var ju helt underbar, så kanske skulle man...



Kram // AH

4 AnnaHelena:

skriven

(mitt namn föll visst bort, men det var ju bara jag... :)

5 Melissah:

skriven

I just discovered your lovely blog. I'm just new into blogging this year & have just finished off my own daily blog on fashion, food, travel & interior design.

http://scrapbook-melissah.blogspot.com/

I had a lot of fun putting it together maybe you would like to check it out if you have a spare minute.

x

Melissah

6 millandante:

skriven

Fick titta en stund extra på din fina blåklintsbild nu...!

Snygga fynd du gjort, undret är ju bara så bra!!



KRAM

7 Linda - LindasNyaHus:

skriven

Åh, vad fint! Det kommer passa toppenbra hemma hos dig :)



Nu är det tävling "hemma hos mig", välkommen att delta!

http://lindasnyahus.blogg.se/category/tavling.html



Ha det så gott!

Kommentera här: