Just nu...

Just nu smattrar regnet mot taket på altanen... jag bläddrar i nya PLAZA och smuttar på ett gott jorgubbste ur ny rosa mugg från Ikea. En liten guldstund innan jag ska ge mig på att laga dagens middag.







1 Camilla:

skriven

Låter som en mysig stund där med tidningen.. Tror jag ska härma och slänga mej i soffan med en latte och högen med inredningstidningar osm bara väääntar :)

2 Emma:

skriven

Låter mysigt, sitter här med min plaza jag me & en kopp kaffe, härligt:) Ha det bra, kram emma

3 pia:

skriven

Njutbar stund! Måste nog köpa Plaza imorgon, favvotidningen:))

kram

4 Liza:

skriven

Hej vännen!

Fick också Plaza idag! Så mycket fint där var... fick massor med idéer! Har varit utan dator en vecka så det är härligt att läsa ikapp. Såg din fina vinranka, så underbart att kunna odla vindruvor. Tror tyvärr inte att det fungerar här uppe.

Ha det gott!

Kraaaaaaaaaam!

Liza

5 ullie:

skriven

låter härligt . fick oxå plaza i brevlådn i dag mysigt att bläddra i . sen en lika dan mugg i vitt som jag dricker ur nu .. fnittrade till lite när jag läste hihih



hoppas allt e bra med dej annars. Stor kram ha en bra tisdag

6 ullie:

skriven

åh blir lite avis att du har din resa kvar =) =)

vill tillbaka !!

ja du de små växer så himla fort.. tycker inte det e länge sen man hade bebisar. åh nej så e det ju här me .. rätt konstigt att ja e 28 fortf hahah

kram på dej vännen

7 Monica:

skriven

Älskar en oläst (ny) tidning och något gott att sörpla på.

En riktig guldstund!

Kramar

8 Alexandra:

skriven

Vad härligt med en mysig stund för sig själv.Har också fått hem nya Plaza,gillade nummret välldans mycket den här gången.Kram!

9 Annelie:

skriven

Det hjälps ju inte att det är mysigt med lite regn. Kan man dessutom njuta med en trevlig tidning och ett gott te så gör det ju bara saken bättre. kram på dig.

Kommentera här: