Arbetshörna...

En arbetshörna behöver ju inte vara speciellt stor, ett lagom stort bord och några fina detaljer som gör att man trivs och inspireras är allt som behövs.







Foto: IKEA Livet Hemma
1 Linda - Formfront:

skriven

Vilken fin arbetsplats. Tänk om man hade rum hemma för ett sådant hemmakontor. Äpplet i trä vill jag ha:)

2 CC:

skriven

Snyggt!!!!!!!



kram CC

3 Liza:

skriven

Precis vad jag behöver! Håller på att spåna kring renoveringen av vårt arbetsrum... inte lätt att få in alla funktioner minsann. Till helgen ska vi åka och titta på golv... (tror maken) för vi ska titta på tapeter också, hihi!

Kraaaaaaaaaam!

Liza

4 Jenx:

skriven

Vad är det guldiga som syns i fönstret?



Nyfikna hälsningar från en stadig läsare

5 tina:

skriven

Jenx: Hej där! Ja det undrade jag också...har kollat upp detta och det är lampskärmen Gnejs

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70169689

som är ställd upp och ner! Ser ut som en vas/kruka., men nej, det är en lampskärm! Snyggt !



Ha det bra/tina

6 Jenx:

skriven

Ahaa! Förlåt, jag läste för snabbt så jag trodde det var "TINA Livet Hemma". ;)



Tack för hjälpen, måste kolla in den där5 lampskärmen.

7 Monica:

skriven

Gillar lampan och det gamla skrinet bäst.

Och självklart gillar jag ordning & reda!

Kram till dig

8 ullie:

skriven

Hej vännen hoppas du har en skön Fredag!

Ja jag har tyvärr ingen direkt arbetshörna nu o börjat plugga.. böcker ligger överallt i hela köket just nu . En sån plats skulle ja ha



Ha en jätte mysig helg . solen som skiner idag hoppas vi stannar kvar. Vi ska till Danmark i helgen vill ha fint men du kan få behålla lite i jönköping o habo ok då hihih må så gott kram

9 ullie:

skriven

Tina glömde fråga nu igen . Ser ju att du som jag älskar ljus . visst bodde du i habo va? Jag är partylite konsult och har visningar hemma med lite inredning av ljus och så . Undrade om du ville ha en liten visning kanske i höst ?

Kram igen

10 Tove - Formfront:

skriven

Så fina inspirationsbilder! Men jag har däremot riktigt svårt för Ikeas kopia av AJ-lampan.

Kommentera här: