Söndagsbilden....



Det här är mitt första bidrag till Fabriken. Här samlas inspiration från bloggare under tisdagstemat och söndagsbilden......Kika in och hitta många underbara läsvärda bloggar!


Idag har vi tänt i braskaminen....hösten är här!




Ha en härlig söndag.....

bild:tinas privata
1 Anna:

skriven

Den där lampan du har över soffborde gillar jag massor...vad kommer den ifrån??

2 tina:

skriven

Hej Anna! Det är lampan Kulla från Ikea!



kram!

3 Anna Skata:

skriven

Godkväll! KUl :) Jag satt just och lusläste om Fabriken och funderade på att haka på!



Önskar en skön kväll.



Anna

4 Linruz:

skriven

Åhh vad mysigt med en brasa i dessa ruggiga tider.

Ha en fortsatt fin kväll.

Kram kram Lina

5 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Mys!



Jag har funderat ett tag på att gå med i Fabriken. Kanske man skulle göra det. Har ju kikat bra länge på alla fina foton!



Puss!

6 room of karma:

skriven

Hej

Vilken fin svart golvlampa du har på bilden.

Vad kommer den ifrån? Den vill jag ha:):)

Får man härmas?

kram CC

7 Monica T.:

skriven

En brasa brinner hos oss också just nu och värmer gott!



SV: maken tyckte laxen blev för rökig men jag var nöjd.

Det blev att vi rökte de i Webergrillen i stället för i lilla röklådan.

med gäster i huset så fick alla bitar plats på en gång.



Ha en skön söndagkväll!

8 ullie:

skriven

Men va mysigt med brasa!! Synd det är för litet hos oss =( .

ha en jätte skön vecka kram ullie

9 Sandra | Inspirera Mera:

skriven

Åh så mysigt det ser ut!

Kommentera här: