Nygammalt i vardagsrummet..

I lördags roade vi oss med att möblera om i vårt vardagsrum och gillestuga Det gällde att passa på när våra killar var hemma så sagt och gjort, ner med den bruna skinngruppen i källaren och upp med den svarta soffan och dito fåtöljer =) Den svarta soffan har hängt med som tvsoffa i mer än tio år och fåtöljerna klickades hem på en auktionssida förra sommaren.

Som man säjer...ombyte förnöjer och nu känns det som vi har fått en annan känsla i vardagsrummet, vi är nöjda! Att flytta lite möbler kan ge en nykänsla av stora mått.

Nu ska jag bara tänka till vad som ska vara på väggen bakom fåtöljerna...om tygtavlan ska få vara kvar, fast med annat tyg....eller en tavelvägg....det återstår att fundera på.

Här kommer en rad med bilder på hur det ser ut i vardagsrummet nu!




















bilder:tinas privata
1 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Blev ju kanon! Fast ju gillade den bruna oxå. den såg såå mysig ut!



Puss!

2 Emma:

skriven

Ni har det hur fint som helst, så mysigt:) Kul att möblera om lite och man kan få en helt annan känsla, kanonfint:) Ha det bra, kram emma

3 Anna:

skriven

Blev ju kanon! Den där svarta lampan du har är riktigt jättesnygg..var är den inköpt?

Tycker tyget gjorde sig bra där ihop med dom svarta möblerna...

4 Monica T.:

skriven

Ni har det så stilrent och fint. Trogen eran smak!?

Själv är jag lite fladdrig men är nöjd ändå emellanåt...

Jag gillar tygtavlor dels för att man kan göra de häftigt stora + att de dämpar ljudet i rummet, det är bra. Det är också lätt att byta motiv om man känner för att förnya sig för en billig peng!

Ha det bra

Kram

5 ullie:

skriven

Hej Tina! Wow så snyggt det blev . =) Tänk va lite ändring kan göra och det känns som nytt. Precis som jag brukar göra. Flytta om fast lite mindre saker än möbler då haha men sen blir det lite nytt runt om mysigt. Kul ni blev nöjda. Ha en trevlig vecka kram

6 tina:

skriven

Ursnyggt! Men så älskar jag ju svart och vitt också :)



Vad hette auktionssidan som du köpte fåtöljerna ifrån? Väldigt stilrena!

7 Linda - Inspiration, Inredning, Design:

skriven

Vad bra det blev! Tänk vad lite ommöblering kan göra för helheten:)



Trevlig onsdag

/Linda

8 Alexandra:

skriven

Det blev hur bra som helst!det är kul att förändra med ommöblering om det går./Alexandra

9 Helena:

skriven

Åh, va snyggt det blev.

Jag känner igen mig i mycket av hur Du möblerar om

och flyttar grejer. Du verkar vara en helmysig "tjej".

10 Helene:

skriven

Ni har verkligen jättefint hemma hos er...Precis min smak...

Ha en fin dag.

Kram Helene.

11 evaericsson:

skriven

SÅ FINT NI HAR DET.PRECIS MIN STIL.TÄNK OM MAN HADE DET SÅ.

EVA

12 frida:

skriven

HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU, SLÄNG GÄRNA IN EN KOMMENTAR :D

13 frida:

skriven

HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU, SLÄNG GÄRNA IN EN KOMMENTAR :D

14 frida:

skriven

kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig dag! :)

15 milla-andante:

skriven

SÅ SNYGGT!!!!

Ja att möblera om ger verkligen en kick, alla ens prylar får nytt liv på något vis...! HÄRLIGT!!



KRAM:)

16 Pavlic Store:

skriven

Hej Tina,



Fint ni har det där hemma! Det verkar som att ni har tänkt på varje liten detalj, men jag har ett förslag - Plumen 001!



"Det är märkligt att lampan, ett objekt så förknippat med idéer, är nästan helt utan fantasi."



Därför har jag tänkt att via min e-butik erbjuda denna sorts fantasi, <a title="Köp Plumen" href="http://www.store.pavlic.se/plumen-001.html">Plumen 001</a>!



Jag har ett trevligt förslag till dig, så kontakta mig gärna via e-post!



17 Liza:

skriven

WOW! Vilken förändring!Det blev kanonsnyggt!

Jag gillade ditt vardagsrum tidigare också, bara så du vet! :D

KRAAAAAAAM!

Liza

18 petra:

skriven

den bruna soffan ser helskön ut, men detta blev superfint.

ha en supertrevlig helg.

varm kram

19 Sandra | Inspirera Mera:

skriven

Vilken härlig förvandling det blev!

20 Hanna:

skriven

Kan ju lätt säga att din blogg hamnar bland mina favoriter :)

Kommentera här: