te på flaska...

Ibland hittar man nåt som man absolut inte behöver men förpackningen tilltalar så mycket att det får följa med hem ändå.....flaskan med te stod på hyllan när jag handlade mat sist och den var så fin så jag kunde inte låta bli!




bild: tina

1 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Jag är ingen teälskare precis, men gud vilken underbar flaska!



Puss!

2 Proforma - Irene:

skriven

Oj, så fin! Förstår att du inte kunde stå emot!

Kram

3 Alexandra:

skriven

wow,så fin! hoppas den är god oxå.Vart hittade du denna fina flaska?kram!

4 Frida H:

skriven

Visst är dem fina? De fanns i hemmet hos Sofia Wistams hem i ett repotage för Family Living. Jag undrade vart hon hade köpt dem och blev överlycklig när jag fann dem på Netto för 1,5 år sedan! Så jag har två stycken här hemma!



Kram

5 MaryCaroline:

skriven

Okej, aldrig sett :) Ska man dricka den som den är eller?

6 mo:

skriven

Så söt, tyvärr är jag lika dålig te-drickare som kaffedrickare...men en sådan kan man ju verkligen ha framme ändå.

Skönt att slippa lag mat ikväll då, det är det bästa med att bli bjuden på kalas ;)

L har inte kommit hem från Lund, nu är det tredje helgen på rad...suck, känns allt lite trist :( o R är på eon hos en kompis, kommer nog inte hem förrns seeeent inatt...Så jag, C o H åkte till K-hamn o gick ut o åt på Thai där...gott, o precis som du säger...lika gott o slippa laga den ;) Nu blir det idol på tv, chips i skålen o magen full av annat godis...pust, vilken gottegris jag är, mår nästan illa ;)

Jo, det känns inte alls kul att träffa alla under dessa förutsättningarna, men vad ska man göra....kommer bli en jobbig nästa vecka tror jag.

Ja, det fanns bara tre "ljuspinnar" kvar, o de vara visningsexemplar, de andra var i "silver", jag ville helst ha två röda, men kanske jag har tur nästa gång jag är där o kan köpa en till.



Ha de så trevligt ikväll, hoppas ni blir bjudna på god mat. Hälsa alla, många kramar

7 lovisa:

skriven

Ha en fin fredagskväll!:)

8 Marcus:

skriven

Ovanligt.. :P

9 J I L L I Z:

skriven

Hejsan, haft en bra Fredag? :D

10 Helene:

skriven

Åh va fin...En sån vill jag oxå ha...Är den inte god så har man ju nåt fint på hyllan = ))

Ha en toppen-fin helg.

Kram Helene.

11 eva/Bolin design:

skriven

verkligen fin

12 Smulan:

skriven

köpte den med bara för att den var så fin ! :o)

13 zhangquanhua:

skriven



o precis som du säger...lika gott o slippa laga den ;) Nu blir det idol på tv, chips i skålen o magen full av annat godis...pus

http://www.uggsbootsde.com/

Kommentera här: