Dagens lunch....

Har precis ätit lunch med mellansonen innan han stack iväg till skolan, han läser en logistikutbildning på högskolan och det var redovisning i eftermiddag, håller tummarna för att det går bra! Lite mat i magen, tortellini med pesto och mozarella och lite peppande ord innan han gick.

Mätt blev jag så nu klarar jag mej till middagen=) Vi fick hem många kilo älgkött igår så idag ska vi äta upp den sista älgbiten som låg i frysen sen förra året! Det är guld värt att få köpa älgkött genom bekanta, nu har vi mycket mat i frysen och jag känner mej nästan lite rik!






KRAM!



1 milla-andante:

skriven

Förstår precis den känslan av rikedom när man har mat i frysen!

Nu ska jag laga fiskpinnar!=O



Förstår att du inte tröttnat på dina träväggar, hade jag fått välja så hade jag gärna haft det!! Så fint!



Kram vännen!

2 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Visst känner man sig rik när frysen är full. Gapar den tom får jag panik. Hoppas det gick bra för sonen din idag!



PUss!

3 Monica T.:

skriven

Tortellini är en stor favorit här hemma - kan varieras i det oöndliga.

Förstår att du är nöjd över älgköttet. Känns lyxigt!

Kram

4 Helene:

skriven

KRAM till dig och ha en bra dag / Helene.

Kommentera här: