Bookrest på plats...

För ett tag sen klickade jag hem en bookrest och nu har den hittat sin rätta plats...bredvid fåtöljen i matrummet. Den är kanske mer än svart inredingsdetalj än en funktionell sak.....men, jag försöker komma ihåg att "hänga upp" boken när jag har läst färdigt =)







Idag är det kallt och jag håller mej inne...men häromdan fick vi lite ordning på uterummet och uteplatserna. Möblerna kom fram och lite saker också....däremot är det dåligt med blommor än så länge, det får vi ta tag i snart! Stolarna på uteplatsen utanför uterummet ska flyttas till framsidan sen så det ska inte vara riktigt så mycket möbler där =)

Här kommer en liten bildkavalkad på uteplatsen på baksidan av vårt hus...










Ha en härlig lördag alla ni...



bilder: tinas privata
1 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Vilken oerhört läcker uteplats ni har! Och Bookresten gör sig ju bra på sin plats - oavsett om den används eller inte.

2 Cattis:

skriven

Vilket fint bookrest du klickade hem! & fint har du fått det i uterummet också... Härligt med ett sånt stort uterum. Önska nästan man bodde i hus nu...



Ha en underbar helg!

Kjamis

3 Anna:

skriven

ert uterum är verkligen jättesnyggt. Är lite avis. Innan var jag helt emot det här med inglasat och vägrade det när vi gjorde om vår altan..men nu börjar jag ångra mig :)

4 Proforma - Irene:

skriven

Ja... önskan om ett inglasat uterum finns fortfarande och blir ju inte mindre precis när jag ser ditt fina! Verkligen snyggt! Någon gång så... :)

Och Bookrest passar ju perfekt vid den platsen! Snygg detalj och det gör ju faktiskt inget om du glömmer att hänga boken på den!

Kram och fortsatt trevlig helg!

5 Milla:

skriven

Alltid som en karamell av inspiration att kika in hos dig..Kram milla

6 Vicke:

skriven

Vad fint med bookresten och ert uterum ser verkligen helt fantastiskt snyggt och mysigt ut!

Här känns det avlägset med att plocka fram trädgårdsmöbler massor av snö kvar än:(

Kram

7 Liza:

skriven

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. ni har den underbaraste ute platsen. Jag flyttar gärna in där hela sommaren - synd bara att du bor så långt bort! :D

Kraaaaaaaaaaaaaam!

Liza

8 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Det blev ju kanon med bookresten där.



Er uteplats är helt underbar!



KRaaaaaaaaaaaaam!

9 InneoUte-Malin:

skriven

Allt måste inte vara praktiskt. Det räcker så bra med snyggt - och bookresten pryder verkligen sin plats där vid fåtöljen.

10 Milla:

skriven

Sorry, har bytt adress IGEN!!!

11 mo:

skriven

Tjenixen, den där bookresten är så snygg, men det är ju inget ovanligt, du har så väldigt många snygga detaljer hemma hos er...Kan riktigt se framför mig hur du ligger i er ursnygga fåtölj o läser o myser.....



O er altan ska vi inte prata om...känner mer o mer att jag skulle gärna kunna tänka mig en inglasad altan, speciellt om den är så snygg som er...suck, ja det finns hela tiden saker man vill ändra o göra om....



Hur går det med badrummet? Ska bli så kul att se hur det blir....



Ha nu en skön kväll, kramar o hälsa di andra :)

12 C:

skriven

Oh! Här flödar inspirationen! Vilket härligt hem ni har!

13 LillaMy:

skriven

Du har så himla fint uterum...Jag hoppas att du mår bra.Kramar

14 Linda P:

skriven

Gud så mktsnyggt!! Du Tina, Irene (Proforma) Tipsade mig om att du fixat till en bänskiva. Vad använde du då?? Jag ska betsa/lacka/olja ?? den vi har i vårt utekök tänkte jag... Gärna svart...

kram

15 fia:

skriven

å så snyggt du har fixat till det så stil rent .

16 Junitjej:

skriven

Vilket vackert uterum ni har!

Kommentera här: