En fin korg...

Nu när vi renoverar badrummet så "dammsuger" jag alla möjliga butiker som finns på nätet efter lösningar och produkter. Hamnade på Jula som hade en superfin trådkorg som påminner om den superfina korgen från Korbo.

Skulle kunna tänka mej en sån som budgetalternativ....




Korg från Jula 249:-




Korbo korg....korgen jag  egentligen önskar mej. Får dock hålla tillgodo med budgetalternativet om det skulle bli ett inköp.

bilder: lånade från Jula och Svenssons i Lammhult

Jula




1 milla:

skriven

Vad roligt när man hittar liknande produkter till ett mer "vettigt" pris;) Älskar när man kan hitta alternativa lösningar;) Skulle vilja ha en till handukar, Kram Milla

2 Tina // Peppar & Vanilj:

skriven

Här tycker jag faktiskt att budget alternativet är väldigt god nog åt mig! Det blir nog en investering i en sådan fin och billig korg snart!



Hoppas att helgen varit bra Tina och att ni inte knäcker er i alla renoveringsiver och tillhörande kaos!



Själv har jag haft en omtumlande helg med bland annat (och framför allt) en 30års-fet som blev ett bröllop! Vilken glädjefull överraskning :)



K R A M // T i n a

3 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Tyckte faktiskt bugetalternativet var jättefin!



Kraaaaaaaaaaaaam!

4 Liza:

skriven

Här är en älskare av budgetalternativ.. gillar den korgen lika mycket måste jag säga!!

Ha det gott!

Kraaaaaaaaaaam!

Liza

5 Sus i Hus:

skriven

Fina, skulle kunna tänka mig budget alternativet till att ha hundträningssaker i! Må gott

kram

6 Linda - Inspiration, Inredning, Design:

skriven

Jag har också letat efter ett budgetalternativ på en sådan korg. Tack för tipset!:D



KramKram

7 Anette/ Familjevillan:

skriven

Budgetalternativet var minst lika snygg!!

Hoppas ni får en fin påsk!

Kram

Kommentera här: