Kanske skulle måla lite....



Hittade den här fina butiken.....
Oliver Furniture...och blev inspirerad!


Vår gamla avlutade kökssoffa står fortfarande, efter många år, inklämd nere i vårt källarförråd......kanske skulle gå ett varv med matt svart färg på den? Soffan känns ju inte som vår stil just nu, men jag gillar ju att blanda riktigt modernt med saker jag tycker om!

Kan se den framför mej med en vägg bakom fylld av tavlor med svarta tavelramar....kanske blir det lite pyssel i höst...


bild: lånade från Oliver Furniture
1 ullie:

skriven

-hej tina! Kul att se att du orkar skriva lite igen =) Såg en svart högblankmålad soffa och bordet i svart o vitt såå snyggt va det !! Så , ja ta dej du en funderare.. du kommer nog inte att ångra dej Ha en fortsatt skön kväll och vecka KRAM Ullie

2 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Jag tror inte heller du kommer att ångra dig! tror det blir kanon med svart...



KRaaaaaaaaaaaaaam!

3 Saras Inredning:

skriven

Superfin soffa så det är nog en bra idé :)



Vilken urgullig midsommarstång du har på utebordet. VAR har du hittat den?



Kramkram/Sara

4 Susihus:

skriven

Kan nog bli hur snyggt som helst. Kul att blanda lite. Ha en toppenskön sommardag

Kram

5 Johanna:

skriven

Tycker det börjar dyka upp "nya" varianter av kökssoffan både lite här och där... Känns roligt med en modern look på en så praktisk klassiker. Jag tror att du kommer att bli toppennöjd om du målar den svart! :)

6 Alexandra:

skriven

Har själv införskaffat mig en kökssoffa som ska målas och jag tror att du skulle nog gilla din mer med ny färg.Det är som sagt snyggt att blanda nytt och gammalt och sen är det kul att piffa upp soffan med lite kuddar.

7 Anna:

skriven

Jag har också en kökssoffa står... Svart är ingen dum idé alls...

Kommentera här: