Fint armband...

Passa på att göra fynd hos fina nätbutiken Juniform....ett klick och jag väntar på att det här fina läderarmbandet i silver från Svensk Slöjd av Birgitta Löwendahl ska dimpa ner i brevlådan. Fint på en solbränd arm....Just nu är det halva priset på allt om man uppger rabattkoden jordgubbe...


bild: juniform
1 Perlan:

skriven

Åh armband.. är inne i en smyckesperiod.. Älskar smycken i olika varianter just nu :)

Hoppas allt är bra med dig Tina i sommarvärmen!

Kramar

2 Anne, anness design:

skriven

Mycket snyggt armband! Blev sugen på ett till mig själv ju :)

3 J U L I A ~ Min annorlunda värld ~:

skriven

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig

4 MEvie♥:

skriven

heeey :9 allt bra?=)

5 Millah:

skriven

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

6 Monica T.:

skriven

Att ligga i solstolen låter inte fel det heller.

Det blåste först rejält på stranden men sen blev det skönt. Och att bada är bara helt underbart. Måste erkänna att jag var rejält hungrig när jag kom hem så en banan slank ner.

Men i dag är det fredag och då MÅSTE men äta gott. Värdinnan dit vi skall är en duktig kock så det skall bli gott. Hoppas du också får en skön fredagkväll!

Kram

Kommentera här: