Köksinpiration!

Hittade massor med inspirerande köksbilder på Sköna Hems hemsida.....







Det svarta skåpet skapar habegär i stora mått! Praktiskt, charmigt och vackert....på bilden fyllt med en massa "godsaker" =)






bilder: sköna hem
1 Milla:

skriven

Åh, det vita köket med detaljer i valnöt? I like. Visst blir man sugen.Kram Milla

2 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Snyggt! Jag gillade detaljen med den gula stolen, det gjorde köket mer spännande.

3 Ylva:

skriven

åh, ett skåp med glasdörrar fullt med Berså-grejer. Inte helt fel!

4 InneoUte-Malin:

skriven

Verkligen ögon-godis.

5 Proforma:

skriven

Tilltalande bilder, särskilt de svartvita!

Kram Irene

6 Mallan:

skriven

Mycket fint! Jag som vill ha zebra kopparna =) Kram.

7 Linruz:

skriven

Håller med dig vännen. Det svarta skåpet fullt med godasker är verkligen fantastiskt.

Ha en skön kväll.

Kram Lina

8 saravillfara:

skriven

Sköna hems bilder är alltid så inspirerande, gillade allt fast på lite olika sätt!

9 Vårt hus vid havet:

skriven

Mycket fin men gillar stolarna på den sista bilden allra mest!

Kram / Jenny

10 Åsa:

skriven

Håller med dig. Väldigt fina bilder. Gillar svarta skåpet jättemycket och även sista bilden. Det är läckert med gult till svart och vitt!

11 milla-andante:

skriven

Vilket glädjande besked om Totte!!

Och vilka bilder... oooo...jag går också igång på det skåpet... lovely! Gillar kopparna också...

Sköt om dig!

Kram

12 Brazilian Linda:

skriven

Ååååååååh så snyggt! Ett sånt kök skulle jag definitivt inte ha något emot att ha :)

13 HUSnrNIO:

skriven

Tilltalande snyggt! Ha en trevlig onsdag.

14 Home of Nina:

skriven

Så fina kök, men så hittar man dom på en fin blogg också! Ha en trevlig helg! Nina

15 mo:

skriven

Hej vännen, mm gillar vitt o valnöt ihop...så snyggt. Hoppas allt är bra med er alla. Här har varit en lite jobbig vecka, men jag skriver om det i ett mail istället...

Har ni forfarande en massa snö? Här är det så vitt o vackert att man nästan tappar andan när man är ute o går i skogen...skiner då solen lite oxå så är det otroligt...eller vad säger du. Är ni ute o går på kvällarna du o J? Denna veckan har jag o H inte gått någon kväll. Jag har ju gått mina rundor men sen har vi gjort lite annat, bla varit o bastat hos syrran en kväll, o sen tränar jag ju på Onsdagar så då blir det inget...Igår var jag o Maila ute i skogen o gick där ingen annan gått innan...o knädjup snö är ingen lek att gå i, det var superjobbigt, men vackert o rogivande.



L är inte hemma denna helgen heller, han har inte varit hemma på ett par helger o nu känns det lite för länge sedan han var hemma... ja du vet hur det kan vara, man är ju som man är....



Ha nu en skön helg, kramar på dig o hälsa hela familjen

16 Eskiltomine:

skriven

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera här: