Vårinspiration...

Allt förutom granen har åkt ut här hos oss....nja, nu ljuger jag lite, stjärnorna i fönstren står kvar och får lysa ett tag till för att mota det värsta mörkret. Jag älskar julen och nästan lika mycket älskar jag att plocka bort det lilla pyntet som vi har framme.
H&M Home inspirerar med sin vår och sommarkollektion.......nu vill jag njuta av det vita som vintern ger ett litet tag till, sen stundar vårlängtan i massor!

Fina bilder och inspiration tycker jag....tycker Ni?










Nyåret närmar sej och det blir inte alltid som man tänkt sig, en elak förkylning har slagit sig ner hos dottern och mig och jag har inte mycket ork att planera och fixa inför fredagen. Det är nog så att jag och maken håller oss hemma och firar på egen hand.... ja så får det nog bli!

Ha en fin onsdag!

bilder: H&M Home
1 milla-andante:

skriven

Härligt!!



Mysigt att fira in det nya året på tu man hand också! Hoppas förkylningen vänder snabbt!



Kram igen:)

2 Ylva:

skriven

Jag har också rensat ut lite av julen idag, längtar lite efter att få ha sönder och slänga pepparkakshuset också :)



har också kvar stjärnorna ett tag till, de är ju det allra bästa julpyntet!

/ylva

3 Camilla:

skriven

Här står granen och adventsljusstakarna kvar. Men efter helgen åker granen ut.. Kanske adventsljusstakarna också :)



Hoppas ni får en mysig nyårsafton, trots förkylning som ställer till det lite.

Kram

4 Karin:

skriven

Läckra bilder. Ja här har julen (utom gran och stjärnor i fönstren) åkt idag, barnen var helt med på det så då slog jag till.



Krya på er.



Gott nytt!

5 Alexandra:

skriven

H&M blir bara bättre & bättre,tyvärr blir ju ha-begäret mera!kram & gott slut!!

6 Helene:

skriven

GOTT NYTT ÅR !!

Kram Helene.

Kommentera här: