Gott Nytt År!

Önskar er alla fina läsare Ett Gott Nytt År!
Nyårsafton firas hemma, det blir bara jag och maken: Jag är klubbad av en elaking till förkylningsbasill så det blev inget firande med goda vänner....Ungdomarna är på sitt håll och jag och maken har en bra och mysig nyårsafton på tu man hand.
Ha en trevlig nyårsafton så ses vi på det nya året!

KRAM!


bild: tina

1 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Hoppas du o mannen får en magisk kväll ändå. Gott nytt år gumman! ♥



Puss!

2 Annette:

skriven

Gott Nytt År!



Kram Annette

3 Cattis:

skriven

En riktigt god fortsättning på det nya året önskar jag dig...



Kjamis Cattis

4 Anna:

skriven

Gott nytt år! Hoppas ni hade en fin kväll. Vi valde oxå att vara hemma men bjöd även in min far.

Själv verkar jag ha börjat året med någon form av magbacill..hoppas den försvinner fort!

Gott nytt!

5 Liza:

skriven

God fortsättning på det nya året!

Det är dags att plocka bort julen här.. gillar att pynta till första advent.. men är minst lika glad att plocka bort efter nyår!

Skickar en Krya-på-dig-kram!

Liza

6 Anonym:

skriven

vart kommer dina vita ljuslycktor ifrån? jätte fina :)

7 tina:

skriven

De kommer från PipiVång...jag köpte dem i en nätbutik som heter juniform.se....här kan du kika in på Pipivångs egna hemsida

http://www.pipivang.se/



tina=)

Kommentera här: