Härliga fredag!!!

God mat, gott att dricka, familjen samlad (en stund iallafall), vad kan man mer begära?!

Det blir ett kort inlägg idag...jag bjuder på några inspirerande bilder från Boligmagasinet....

Ha en härlig helg !









bilder: boligmagasinet
1 EVA:

skriven

Och detsamma till dig ! Här blir det surströmming :) !



***



KRAAAM EVA

2 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Låter som en perfekt fredag!



Puss!

3 Inredning hos nord:

skriven

Härligt att se att tjock-tv fortfarande lever kvar i vissa hem :) Superfin inredning, hornen i bakgrunden till trädtapeten var helt i min smak. Eller allt förresten :)

Trevlig helg!

Kram

Helena

4 isa:

skriven

Va mysigt det låter. Samma här hemma i dag :)

Trevliga bilder. Hoppas att din helg fortsätter lika bra som den började. mvh isa

5 Helene:

skriven

Åh va snyggt !!

Ha en fin lördag.

Kram Helene.

6 Therése:

skriven

Fredagsmys är aldrig fel ;-)



Det var verkligen jättekul att träffa dig, så du gjorde helt rätt i att komma fram ;-)

Det är bara det att jag blir så generad vid såna tillfällen när jag inte är riktigt förberedd (är lite blyg av mig tror jag hehe)

Hoppas vi stöter på varann nån mer gång...och nu kommer jag ju att känna igen dig ;-)

Du får ha det så fint...Kram!

7 room of karma:

skriven

Härligt inlägg. Svart & vitt =snyggt!

Boligmagasinet är en av de bästa tidningarna med bästa repotagen.

Ha en fin söndag!

8 Att se livet från solsidan:

skriven

Hej!



Låter som en mysig fredag.precis en sån där kväll man vill ha.

Vilken fin blogg du har.



//Anna

Kommentera här: