hittat i gömmorna...

Letade reda på lite gamla ljusstakar i källaren....tycker det är så fint när andra blandar udda ljusstakar. Kanske ändå inte riktigt min stil....vit eller svart sprayfärg och de blir som jag vill...vi får se!

Frågan är....vita eller svarta??







Ikväll har maken jobbat vidare i badrummet.....lite blev gjort och jag är nöjd!
Sonen har jobbat lite i trädgården också.....och nu börjar jag se ljuset....=)=)
Vi har fixat lite och gjort i ordning i uterummet, nu ska jag bara beställa en fönsterputs av bästa putsarna(sönerna) och sen känns där klart....bara växterna som fattas!

bilder:tinas privata





1 Sandra | Inspirera Mera:

skriven

Vilken härlig gruppering! Jag hade nog valt vitt, inte så överraskande :) Trevlig helg!

2 Sofia:

skriven

Tycker också det är fint med udda ljusstakar samlade i en liten grupp! Fint med lite färg på och jag hade nog också valt vitt.

3 Sandra:

skriven

Följer din blogg och tycker du har ett jättefint hem. Men när det gäller ljusstakarna kände jag bara "neeej, måla dem inte!" De är ju så fina som de är (ser ut som tenn och då har de också lite värde). Och jag tycker absolut att de skulle passa in i ditt "svart/vita" hem. Det är snyggt när någonting bryter av lite så där lagom. Men... det är ju inte mina ljusstakar (tyvärr...) eller mitt hem (tyvärr igen...)ler så du gör ju som blir bäst för dig. Svart eller vitt? Eh... det kan jag nog inte avgöra.

Kram!

4 Anna:

skriven

jag skulle oxå målat dom om jag vore du :) ibland är det ju så att det man gillar hos andra funkar inte hemma hos en själv. Jag hade målat dom vita nu när det är vår, svart känns lite dystrare :)

5 Linda:

skriven

Jag tycker ingen färg!!! fint som det är!

6 Milla:

skriven

Kommer säkert bli fina i färg med...vilket påminner mig om att jag nog ska ut och spraya färg på lite grejer.HDSL Milla

7 moi:

skriven

Jag tycker att det ger liv åt ljuset om du låter bli att spraya dem. Det ger reflektioner som du inte får med färg så jag säger låt bli. Allt det svarta och vita är fint men det blir ointressant om det inte finns element av liv och kontraster av annat.



jag tycker att du har ett fint hem och jag tycker att du ska låta dem vara som de är :)

8 Sofie:

skriven

Jag tycker att de skulle vara fina i svart spray :)



Trevlig Valborg!

9 Marie:

skriven

Nej, jag tycker inte du ska måla ljusstakarna, dom är ju så jättefina som dom är.

10 mo:

skriven

Haha, delade meningar ser jag....jadu, gör som du vill, jag vet inte vad jag hade gjort, de är fina som de är, meeen vet att de även blir fina svarta, eller vita... Snyggt med en samling i alla fall...



Du har ett ångande, rykande färskt mail som väntar på dig ;), kramkram

11 Magdalena:

skriven

Så fint du har det!! =) Jag hittade din sida av en slump... och jag bor en bit bort på samma gata som dig - på 74! Har alltid kikat lite extra när jag gått förbi ert hus för det ser så underbart ut... Och nu behöver jag ju inte "tjuvkika" längre - jag kan ju titta in här! =)



// Magdalena

12 Home of Nina:

skriven

Ha en mysig valborg! Tycker att ljusstakarna är fina som de är! Kram Nina

13 tina:

skriven

Magdalena: Hej och vad kul att du hittat hit...tack för dina snälla ord!Då vet jag vem du är! Ni verkar ha ett jättefint hus...jag tjukikar också när jag går förbi =)=) Då kan jag ju skriva...vi ses!!



tina

14 Pia:

skriven

Svarta såklart, finns det något annat alternativ??

15 Lilla jag:

skriven

Jag gillade dem så som de är, men om du vill spraya röstar jag på vitt :)



Trevlig helg!

16 Birgermathea:

skriven

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

Kommentera här: