Smulpaj....


Äppelträdet bär massor med frukt så imorgon blir det till att baka smulpaj........



1 petra:

skriven

Stort fint fat. Har du något annat däri oxå förutom äpplena??? Tycker mig skymta något.

Fortsatt trevlig helg!

2 Annika:

skriven

Äpplena ser jättefina ut! Igår kladdkaka - imorgon smulpaj! Ni lever livets goda. Helt rätt! ;) Kram!

3 Lilla jag:

skriven

Å vad gott!

4 Inspirera Mera:

skriven

Åh så gott!

Kram Sandra

5 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Mums! Äppelpaj som är så gott.

6 perlan:

skriven

Låter supergott, hur dags kan Emmie och jag hälsa på idag?? haha

Hoppas allt är toppen med dig sötaste Tina. Det var ett tag sedan jag var o hälsade på dig ska erkännas.. Jag har verkligen försökt att minska ner data tiden och umgås mer med familjen. Tänk att en kris alltid ska få en till att börja tänka till!

Kramar i massor!!

7 Milla:

skriven

Vilken härlig skål!! Vad är det för material tro?

Så snyggt ni har det i köket och vilken fin handduk, ska kolla på Rustas hemsida direkt om de har den kvar.. hoppas!

Ha en skön söndag!

Kram

8 Emma:

skriven

Åh vad gott, det blev jag me sugen på nu:) Ha söndag en skön söndag, kramar emmsan

9 Michael Jackson | Minnesblogg:

skriven

Ha en bra dag! ♥

10 Karin/Rosa maränger:

skriven

Japp, skördetider nu =)



Det svarta faten är urläckert!!

11 Herr E:

skriven

MUMS!

12 Susihus:

skriven

Mmm va gott! Jag har testat både plommonpaj och päronpaj i helgen. Mums va gott det är!

Ha en go dag

Kram

13 Martina:

skriven

Var också på g att göra en äppelpaj härom dagen, slutade med hallonpaj istället, mums! :)

14 Eva:

skriven

vi har två äppelträd så det har blivit bakat en del pajer, men även dryck och bullar

15 MO:

skriven

Tjena vännen, blev det någon god paj??? Så mycket gott ni har ätit i helgen, både kladdkaka o kanske paj då (vilken cool handduk med recept på). Här har vi faktiskt inte fikat något...jo förresten mamma skickade med chokladmuffins när vi var o hälsade på L i helgen. Fast jag gluffsar ju i mig godis i stora lass så någon fika behövs inte direkt. Helgerna går undan o man har som vanligt stora planer..gott att äta, något att göra, slappa, träffa folk, klara av något projekt som ligger o väntar....jaja, sen vips så är det Måndag igen. Vi har inte börjat lägga golvet än o frågan är om det inte är lika bra att vänta, C fyller år den 1:e oktober så det är ju lite tajt om tid, då är det kanske bättre att vänta.



Vädret har varit kanon i helgen så efter att hela Lördagen gått när vi var i Lund så fixade vi lite i trädgården igår. Klippte gräs (vilket verkligen behövdes), flyttade fram lite krukor till framsidan (nu är det så skuggigt på baksidan så vi är inte där så mycket), plockade undan dynorna som legat i soffan osv...alltså höstdonade lite. Märks att det är mycket fuktigare i luften.



Hur har ni haft det då? Hoppas ni haft en bra helg o att allt är bra med er. Ha en härlig Måndag (ja så härlig nu en Måndag kan vara ;), KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

16 InneoUte-Malin:

skriven

Det är något särskilt med egen skörd. :-)

17 Mallan:

skriven

Va hrligt att ha ett träd som bär frukt som man kan äta! =) Har ingen tur med det jag. Riktigt mumsigt med paj... kan du skicka en bit till mig =) Kram M.

Kommentera här: