Lök i mitt kök...=)


Maken kom hem med lök i storpack....de hamnade i en stor glasvas på hyllan.....






Idag har vi haft riktigt höstväder....lite duggregn och dystert så jag tände ljus ganska tidigt i eftermiddags, mysigt!






När vi ändå befinner oss i köket =) kommer här lite inspirationsbilder från Livingetc
....













Det finns så många fina bilder att inspireras av...och många olika stilar...


Ha en fin tisdagskväll!

bilder:tinas privata

Livingetc

1 Linruz:

skriven

Det enkla är ofta dt vackra.

Fiiint!

Kram Lina

2 FURNISH.etc inredningsblogg:

skriven

Läckert att lägga lök i glasvas så! Väldigt effektfullt! Passar utmärkt i ett kök! Kram Emmy

3 Therése:

skriven

Lök är ju väldigt snyggt å dekorativt att ha sådär i en glasvas!

Tyvärr har vi så pyttelitet kök, med knappt några bänkar...det är nåt jag verkligen saknar!

Att kunna ha lite fina saker ståendes framme sådär ;-)

Du får ha det så gott!

Kram Therése

4 InneoUte-Malin:

skriven

Ni är bra på det där med inspiration - både du och LivingEtc.

5 Hanna:

skriven

Fina insp.bilder :D Jag blir lite sugen på att måla våra golv nere i huset vita när jag ser detta, men antar att det är svårt att få det bra?! Ha en mysig höstonsdag. Antar att ni oxå har regn idag för här i Skillingaryd har verkligen hösten kommit.

kram.

6 jenny:

skriven

Snyggt!



Här är oxå riktigt höstväder idag, blir nog lite tända ljus o något gott framför Idol ikväll!



Kraaaaaaaaaaaam!

7 Milla:

skriven

Suck... SÅ mycket fint...!!

Härligt med löken i en glasvas!

Kram

8 Lizaloop:

skriven

Lök kan vara ett fint blickfång, själv har jag lagt lök, både äkta och oäkta i höstplanteringarna på bron, särskilt vitlök och rödlök blir tjusigt där!!

9 ulrika:

skriven

Härligt med köksinspiration. Vi ska precis byta kök och behöver alla inspiration vi kan få.

10 N Simone:

skriven

Storpack är bra (billigt och piffigt)! :D Kan piffa upp köket med stora och små burkar och kanor med olika innehåll! Speciellt på hösten.. :) Fint kök!

11 Vicke:

skriven

Vad snygg dekoration det blev av löken, billigt och bra superfint!

Kram

12 a lovely borderline:

skriven

jävlar vad fint hem du har!

13 HUSnrNIO:

skriven

Lök är vackert att ha framme. Själv har jag det i en svart smidesskål/vas. Ha en bra söndag.

14 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Gillar när matvarorna syns - det blev fint i din glas vas!

15 EVA:

skriven

Kika in hos mig så får du länken till tv-programmet/reportaget som vi är med i...



***

KRAAAM EVA

16 Inspirera Mera:

skriven

Vilket fint sätt att förvara lökarna på. Det är förövrigt alltid roligt att se bilder från ditt fina hem. Kram Sandra

17 ullie:

skriven

Hej! Besöker din blogg ofta och saknar dina inlägg. Förstår om du som jag känner av värken nu. Ha det ändå så jätte gott så tittar jag in snart igen kram

18 m a r i a k o d e n:

skriven

hej tina! Du är lika duktig på att uppdatera bloggen som vad jag är.... ;)

Har inte nån inspiration...

Hoppas allt är bra med er!



Stor kram!!

19 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Ruskigt snygga inspirationsbilder...men det ser mycket hemtrevligare ut i ditt kök Tina! Snyggt är det också :)



K R A M // T i n a

20 Susanne:

skriven

Underbar inredning!



Kramen

21 Pia-Lia:

skriven

Hoppas att du mår bra så att inte värken tagit över. Kikar in snart igen:)

22 mo:

skriven

Tjenare vännen.

Behövs inga andra inspirationsbilder när man kan titta in i ert vackra hem.....Lök o vitlök går det åt rätt mycket, tycker det ger så god smak i matlagning.



Hur är det med er, ser att du inte bloggat på ett tag o kan bara hoppas att allt är bra mer er alla...Eller är du bara bloggtrött, tycker att jag inte får den där riktiga känslan för att blogga igen, det blir bara några få inlägg som inte känns sådär inspirerande, men men så är det ibland.



I Torsdag fyllde C år, så vi ska ha kalas idag. Käket står på spisen, en god mustig gryta med fläskfilè o annat smått o gott i, till det ska vi ha ris o faktiskt pommes/klyftpotatis o såklart en god sallad. Har två tårtor i frysen, gillar verkligen tårtor som kan förberadas o frysas in, de känns lite mer glassigare o inte så onyttiga som andra gräddtårtor. Ska ge mig på linneduken o stryka den...inte det lättaste att få den slät. Har fått ont i ryggen så jag tar det lite lugnt, man är ju så beronde av att just ryggen ska vara ok för annars är det ju svårt att röra sig, jaja, det går väl över.



Hoppas ni har en lugn o trevlig helg, nu får jag fortsätta med fixandet, kramar på dig o hälsa alla:)

23 Fyraihuset:

skriven

Hej Tina,



Det var evigheter sedan jag var här inne och kikade. Gud va fint det blivit i gillestugan och nya altanen :-) Jag är stum av förundran, helt otroligt fint. Nu vill jag göra om vårt altanräcke :-). Det är prioett när barnen inte längre är så klättriga.



Må gott

Kram

Nina

24 Fröken Fräken.se:

skriven

Jätte fina bilder!

Du kanske skulle hitta något du tycker om i vår webbshop.

Varmt välkommen att kika in!



Vår stil är ofta lekfull, enkel och ibland lantlig.

Ledorden för oss är omtanke & glädje.

/Fröken Fräken.se



25 Saras Inredning:

skriven

Så himla fina bilder bjuder du på.



Löken som dekoration är hur snyggt som helst.



Kollar igenom lite inlägg och jag gillar verkligen din gillestuga. Superfint golv vill ha och lackborden var ju toksmart.



kramkram//Sara

26 a lovely borderline:

skriven

åh vad jag blir avundsjuk på ditt fina kök!

Kommentera här: