Inspiration...

När jag plockar fram jul/adventssakerna är jag själv lite rädd för att ta fram för mycket så det känns rörigt....de här bilderna med massor av inspiration innehåller ju onekligen en hel del saker...men oj så ombonat och inspirerande det är!

Bilder: Expressen Leva&Bo












1 Anna:

skriven

Ummmm ljuvliga bilder att titta på, skulle nog dock inte vilja ha det så hemma hos mig. Lite för mycket prylar för min smak :)

2 Mari:

skriven

Håller med föregående talare! Underbara bilder men lite för mycket för mej fast jag skulle njuta av att stiga in där och fira jul trots allt



KRAM!

3 mo:

skriven

Tjenixen vännen...



Mm, underbara bilder, tycker jag brer på rätt mycket men inte riktigt som på dessa bilderna :) Har ju för första gången fått in rätt mycket rött i vardagsrummet...oj vad jag gillar det, kommer bli svårt att ta bort det sen (så känns det nu i alla fall).



Hur har helgen varit? Här har varit full rulle, vi var på julbord i Fredags (gott såklart, men inte som hemma ;). Sen firade vi L i Lördags med kalas. I Söndags var jag först med H i kyrkan på familjegudstjänst (ja du vet det ingår ju i konfirmationsläsningen, fast det var mysigt). Sen bakade C o H o R lussekatter så L fick en påse med sig hem. O sen tog vi en tur ner i byn på julskyltningen (går iofs fort i vår lilla by ;)...Så nu har jag faktiskt tagit det lite lugnt dessa dagarna, höll ju på förra veckan för att gå klart H:s rum o allt annat så jag sov som en kratta (vaknar fortfarande tidigt, runt halv sex, men det är ju bättre än kl 5)...



Ikväll ska jag o C på bio i stan, vi ska se Luftskeppet som sprängdes, hoppas den är bra, har ju sett de två andra o de var bra.



Har du fått upp det mesta pyntet nu då? O du fyller ju snart år, blir det stort kalas (för du fyller väl jämnt...eller?)



Hoppas allt är bra med er alla,många kramar o hälsa

4 Saras Inredning:

skriven

Ojoj, så mycket fina bilder. Onekligen ombonat. Men visst är det lätt att det blir rörigt om man har för mycket. Jag tror jag har för mycket grejjer.. ..suck.. jag är hemskt dålig på att he bort saker. Men att lämna på Kupan vore ju inte en dum idé :)

Kramkram/Sara

5 Annas inspiration:

skriven

Snygga bilder, storgillar kontrasterna som färgerna ger :-)



mysig kväll

kramkram

6 HUSnrNIO:

skriven

Håller med dig - det är lätt att det blir plottrigt, mycket och ger ett rörigt intryck. Konstiga är att det inte ser ut så på tex de bilder du visar ovan...

7 perlan:

skriven

Underbart juliga bilder! Hög mysfaktor måste jag säga :)

kram kram

Kommentera här: