Utedrömmar...

I helgen satte maken ihop vår nyinköpta konstrottinggrupp som stått i en stor kartong på altanen.
Kanske den får stå kvar där,eller så får den sin plats på framsidans uteplats,vi är inte riktigt överens ....... =)

Genast börjar man längta efter stunderna utomhus.....det blir ju inte sämre av att de lovat riktiga vårtemperaturer i veckan!!


Lite inspirationsbilder från Living etc
















bilder:Living etc

1 Skatan:

skriven

Häftigt att ni moterar utegrupper och vi skottar snö!!



Jag gillade de där svarta möblerna! Coola...



Ha en fin dag.



/Anna

2 Kattis:

skriven

Jag har samma tankar på gång, solen behövde bara titta fram idag så började jag skissa i huvudet på sommarens projekt nämligen spaljekanter till altanen, och nu på eftermiddagen blev det även lite skiss på pappret. Längtar till riktiga våren så att man kan komma igång med växter och utemöbler!!

3 Anonym:

skriven

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs mina dagliga uppdateringar, skriver om allt möjligt!



Idag har jag lagt upp bilder på

två Louis Vuitton väskor varav en är FAKE.



Skriver om mode, smink, tips i alla former, intressanta fakta, HOROSKOP.



Följ mina dagliga uppdateringar!

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

Kommentera här: