Nya utegruppen...

Vi fick reklambladet från Ica Maxi för ett tag sen och där hade de den här gruppen som vi slog till på.Vi ville ha nån låg möbel som man kan sitta och mysa i ute och den här var perfekt....priset också,3999:-.

Det ser inte direkt inbjudande ut just nu,plasten sitter kvar på dynorna....men sen så....några andra kuddar och grönt i trädgården och vi njuter för fulla muggar!!












bilder:tinas privata
1 Mia:

skriven

Den var verkligen jättefin=) Kram M

2 Bokmalen:

skriven

Vad snygga möbler!! Kommer ju bli supermysigt i sommar!! ;)

Kramen, Maria

3 Kattis:

skriven

Vilket kap! Det passar ju jättebra där, gillar de där möblerna. Ska bli kul att se resultatet när det är sommarpiffat! :)

4 Lena. J:

skriven

Jättesnygga möbler!!

Synd att vi har så långt till närmsta Ica Maxi, annars hade jag genast åkt iväg och köpt dessa. Letar efter nya utemöbler och har precis tänkt oss något i stil med dessa.

//Lena J

5 Annika:

skriven

Jättesnyggt! Du har en sådan bra smak. Kram!

6 FURNISH.etc:

skriven

Oj vad fina de är! Till det priset också, jisses! vilket kanonköp!

7 Hem och Lycka:

skriven

Grymt fina!



kram

8 Mrs. b:

skriven

Vilken härlig sittgrupp! Passar in jättebra där!

9 Anna:

skriven

Den var ju jättefin. Passar in pefekt. Och billig med. Det är ju aldrig en nackdel :)

10 Liza:

skriven

Härlig sittgrupp! Tänk om man hade ett uterum...

Ha det så gott!

Kram!

Liza

11 Vårt hus vid havet:

skriven

Så snyggt! Ni får det jättefint i erat uterum! hller med - priset var kanon!

/Jenny

12 Ann-kristinS:

skriven

Å så snyggt :)

13 Milla:

skriven

Jättefina! Möblerna bredvid var också superfina! Ett vackert uterum att njuta av i sommar! Kram Milla

14 Lilla jag:

skriven

Snygga grupp, och vilket bra pris också!

15 A:

skriven

Mkt snygga möbler!! Hoppas värmen kommer snart också:-) Tjing.

16 Malin Inspiration & design:

skriven

Jättefint!! Blir AVIS! En sån där grupp skulle jag vilja ha, och en så fin altan som ni oxå. :D



Kram kram

17 Pernilla:

skriven

Oj oj oj! Måste genast spanas in och se om det finns på "vårt" Ica Maxi!! Skulle passa perfekt i vårt uterum ju! ;)



Kramis Pernilla

18 Malin:

skriven

Riktigt snyggt!!! Kram

19 Mari:

skriven

Läckert! Här kommer ni att få många härliga stunder i vår....



Ha en bra dag!! Kram!

20 LillaMy:

skriven

Du har stil och klass!Kram

21 anna:

skriven

Gissar att ni kommer att bo i ert uterum i sommar, jättefint.



Ha en härlig dag och hoppas ni har vårväder :)

22 InneoUte-Malin:

skriven

Hade inte gissat att ni köpt den på Maxi. Inte för att det är något fel med Maxi - jag tänker bara inte på Maxi = stylish. SÅ härligt att ha i sommar. Jag vill också ha utesoffor. :-)

23 Proforma:

skriven

Den var inte alls dum! Klart värt att kollas in irl! Bra pris också!

Ha en bra dag! Kram

24 Inspirera Mera:

skriven

Vilka snygga utemöbler ni köpt!

Kram Sandra

25 Sofia:

skriven

Hej! Kul att du lämnade en liten kommentar hos mig så jag hittade hit:-). Kanonfina utemöbler du har köpt!! Ha en fin dag i solen, kram Sofia

26 karola:

skriven

Vilket kap! ...där blir jättemysigt att sitta :)

27 karola:

skriven

glömde säga att:



såå fint ni har det hemma hos er, där måste ni trivas?



..har precis suttit och tittat på bilder från en kompis hus i brasilien,också jättefint, skall lägga ut hennes kort på min sida så småningom...kul att se andras hem :)

28 HUSnrNIO:

skriven

Oj vilka fina möbler! Skulle gärna ha dem på vår altan till sommaren...

29 Mallan:

skriven

Guu så snygga! Har kollat runt på sånna jag med. Riktig lounge/chill känsla över de =) Kram.

30 Annette:

skriven

Mycket fin utegrupp! Hoppas vädret är bra så ni får inviga den till helgen!



Kram Annette

31 Malin B:

skriven

Milda Matilda, vilket mysställe!

Jag ser genast hur härligt det kommer att bli att sitta där och mysa/prata/umgås/ha det trevligt.

32 Maria:

skriven

Hej tina :) Vi ska åka och kika på det imorgon på vårat maxi. Såg det i reklambladet man fick idag :D Jag lånade bild från din blogg och länkade hit, hoppas det var okej? Annars tar jag genast bort det. KRAM!

33 Jenny:

skriven

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in min blogg, om du har tid! =D

Kommentera här: