En trevlig kväll...

Goa vänner, mat och skratt....en lyckad midsommar afton med andra ord! Våra vänner hade med sej underbart god paj och laxrulltårta...har bett om receptet. Även presenter och blommor kom de med....underbara vita rosor, rosévin och lite annat att dricka =)...och så det här....



Ett underlägg i tovad ull....alldeles underbart! Jag blev så glad!

Vi åt givetvis...gubbröra på kavring till förrätt och sen blev det grillat med div tillbehör.
Chokladpannacotta med hallon till dessert och sent sent åt vi jordgubbstårta....tänk vad duktig man är på att äta =)

Idag njuter vi av resterna....har mumsat på resterna väninnans laxrulltårta kan avslöjas=) Underbar!














Lite bilder från igår...Nu ska vi ha en lugn dag och inte göra många knop alls....

Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg allesammans!

bilder: tinas privata
1 jenny:

skriven

Va härligt det låter! En annan hade ju strömavbrott!



Kraaaaaaaaaaaam!

2 Mari:

skriven

Ett sånt hjärta har jag oxå fast i grått, de är så fina. Va massa gott ni satt i Er i olika former. "Rulltårtan" lät god och äta rester är nästan ännu godare.

Själv har jag ätitsoppa idag ;-)



Ha en bra fortsättning! Kram!

3 Livet i byn:

skriven

Mums, så mycket gott ni ätit!! Jag drack mitt pulver som vanligt :0)



Hjärtat var så fint!



~Livet i byn

4 Camilla(s nya hem):

skriven

Åh vad fint du hade gjort! Och vilken fina present, den var jättesöt!

5 Liw:

skriven

fin dukning... härligt med uterum sånna dagar som igår! Cool kylannordning till drickat ;)

6 Therése:

skriven

Vilka fina bilder du bjuder på (som vanligt) ;-)



Lite tråkigt att vädret var som det var, men har man bara goa vänner, så löser det sig ändå!

Vi satt och spelade sällskapsspel större delen av kvällen :-)



(Kan ju säga att det varit väldigt lugnt här hos oss också idag!)

Kram på dig!

7 Blogg by Maliin Stoor:

skriven

fina bilder!

njut vidare av midsommarhelgen



Maliin

8 Malin Inspiration & design:

skriven

Hej! Det verkar som ni har haft det helmysigt! :)

Av bilderna att döma. :) Vilken tjusig krans du har gjort!! E avis på din diskbalja, den är så fiiin. :)

Tyvärr för dyr för plånkan hm.... :S



I kväll päser vi bara i soffan, tittar på Bolt och jag smygsurfar lite hihii...



Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg! KRAAAM

9 InneoUte-Malin:

skriven

Låter som en härlig dag! Verkligen snyggt med bordsdekorationen. :-)

10 Emma H:

skriven

Hej!!



Är en ny bloggläsare hos dig. Gillar din stil. Undrar vart den gröna midsommarstången som du hade på bordet kommer ifrån? Den var ju för sött..



Mvh Emma

11 Maria:

skriven

MM vad gott det lät=) Kul att ni fick en härlig kväll!

12 FURNISH.etc:

skriven

Åh så härligt det ser ut! Fin dukning, kransen är ju helt underbar!

13 Milla:

skriven

Resterna är ibland de godaste...

Så fint det blev med kransen på bordet!!! Och den gröna baljan med kalla drycker är ju så läcker!!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram

14 Annas inspiration:

skriven

UNDERBARA bilder som alltid!

Ni har det så sjukt fint hemma hos er,

jag blir alltid sååå inspirerad



Kram Anna

15 *SNYdesign:

skriven

Så flotte bilder! Virker som du har hatt en flott feiring:)

16 Cicci:

skriven

Åhh så underbara bilder! Törs man fråga vad ni har för färgkod på fasaden?

Trevlig helg

17 Inspirera Mera:

skriven

Åh så mycket gott!

Kram Sandra

18 madde:

skriven

vilken underbar blogg att följa:)

19 Kattis:

skriven

Fint fixat :) den där midsommarstången har jag också, den från Village.

20 Miss Home:

skriven

Hej Tina!



Jag har kollat runt lite och måste säga vilken fin och inspirerande blogg du har!

Kanske känner du till våran webbutik misshome.se? Om inte, kolla gärna in!



MVH / Anna

21 MO:

skriven

hej

22 MO:

skriven

Haha, nu trodde du väl att jag var galen, men jag var tvungen att se om det funkade först, för jag skrev nämligen en lååång kommentar som sedan inte gick att "posta", stod något om error...jaja, nu funkar det...



Har du tagit bloggpaus? Det gör du rätt i i så fall, det är inte kul att sitta o blogga när det är så fint väder, nej ute vill man vara.



VIlket fint hjärta du har fått, alltid kul att få så fina saker, verkar som ni hade en trevlig midsommarafton. Vår var lite smått avslagen då svåger kände sig lite småkass....men helt ok ändå.



Idag har jag o H o R varit vid havet o badat.. (L var iväg med sina kompisar o flickvän vid havet, dock inte samma strand som oss). Jag tom premiärdoppade mig, lite kallt men härligt att sommaren har kommit igen. Har ni varit iväg än o badat?



Hur går det med den där utbildningen du sökte, har du hört något? Så spännande ;)



Annars rullar det på här tycker jag. Badrummet börjar så smått bli klart, jag fogade klart det igår så nu ska det silikonas..o lite annat o sättas upp handfat, högskåp mm..Ska bli så skönt/kul när det är helt klart.



Hoppas allt är bra med er, kramar o hälsa familjen

23 Lallis:

skriven

Låter som en toppenmysig midsommar:)

kram Lallis

24 tinaminastina:

skriven

Emma H: Vad kul att du hittat hit! Förlåt att jag inte svarat innan, men midsommarstången köpte jag för några år sen på Village.Vet inte om den finns kvar i deras sortiment. Ha det fint! kram/tina



Cissi: Hej där! Tyvärr har jag inte kollat färgkoden på fasadfärgen än...måste kolla med maken=)Återkommer!Trevlig helg å kram!

Kommentera här: