Kom tillbaka....

solen, nu får det vara slut på regn och rusk....ge mej sommarvärme! Tänk vad man vänjer sej vid det fina vädret fort.....

Inga semestertider riktigt än i sikte, maken och dottern jobbar sin näst sista vecka innan semestern. Behöver jag säja att vi längtar efter att vara tillsammanslediga allihop. Hoppas att den sena semesterperioden ger lite varmt och gott väder....





Måste visa en liten kompis som flyttat in hos oss......vi har ju en livs levande svart vovve sen innan, och nu fick han en plastig vän som ska fungera som kabelsamlare till alla trassliga sladdar som finns i överflöd hos oss. Plastkompisen kommer från Normann Copenhagen och har fått flytta in i matrummet så länge....får se om han trivs där eller om han hamnar nån annanstans. Vår riktiga vovve, totte, bryr sej inte ett skvatt om den nye kompisen =) =)







Inläggen duggar inte tätt här...men då och då slänger jag mej ner med datorn i knäet och gör en surfrunda hos er.

Ha det fint allesammans och njut av sommaren, i både regn och sol! =)

KRAM/ tina


bilder:tinas privata
1 Annika:

skriven

Så mysigt det ser ut på er inglasade altan! Jag vill också ha en egen Woofy. :) Hade tänkt mig en vit, men gillar den svarta också. Jag hoppas och tror verkligen att det vackra vädret snart kommer tillbaka. Ha det fint du med! Kram!

2 Anonym:

skriven

åååh den där sladdgömman är jättefin, skulle oxå kunna tänka mig en sådan....kanske vit...fast svart var oxå himla snyggt!

den där saften såg smarrig ut :)

3 InneoUte-Malin:

skriven

Jag längtar också efter solen!



Vilken söt liten vovve ni skaffat. :-)

4 Milla:

skriven

Den livs levande svarta är ju sötare även om denna var väldigt praktisk, skönt att slippa se alla sladdar!!

Sugen jag blev på saft när jag såg din fina bild!

Kram

5 Petra:

skriven

jag har snart haft en vecka semester och det har inte varit solningsbart en enda dag. Jag vill oxå ha lite sol nu.



Den där vovven var ju söt. Bra att kunna samla massa sladdar i.



ha det bra



kram

6 Proforma - Irene:

skriven

Åh, hemmagjord jordgubbssaft? Gott det ser ut! Och en liten vovsing till...

Ja, nu får det vara slut på regnandet... till vem reklamerar man vädret?

Kram

7 HUSnrNIO:

skriven

Såklart att han struntar i den där stillastående plastsaken;) Fast jag tyckte den var liten fin:) Då kanske solen kommer lagom till er gemensamma semester:D TRevlig helg.

8 Susihus:

skriven

Håller med dig att värmen får gärna komma nuuu! Även om det inte stundar semester här än så är det ju skönt att få njuta lite i värmen. De är så fina de hundarna, jag har tittat på en läääänge kanske dax att slå till snart=) Goa helgkramar på dig

9 jenny:

skriven

Sååå söt vovve ni har fått!



Skönt att semestern nalkas runt hörnet!



Kraaaaaaaaaaaam!

10 Lisa:

skriven

Ni får passa på att tända en mysig brasa tills regnet dragit undan :)

11 Malin Inspiration&design:

skriven

Hihi, så han bara nonchalerar den nya kompisen. :)))

Jag skulle vilja ha en sån i vitt! Men din svarta är ursnygg och passar så bra hemma hos er!



Trevlig helg & kram!

12 Malin Inspiration&design:

skriven

Hihi, så han bara nonchalerar den nya kompisen. :)))

Jag skulle vilja ha en sån i vitt! Men din svarta är ursnygg och passar så bra hemma hos er!



Trevlig helg & kram!

13 -MeMilly-:

skriven

Hej! vilken underbar blogg du har!

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin'?



Stor Kram ♥



Och jag önskar dig en underbar fredagskväll!

14 Malin Inspiration&design:

skriven

tina; Vi får hoppas att tavlan blir bra. Jag tror att jag kommer att måla den i morgon. :) Kolla upp tyget/ löparna du. Det passar säkert prima i källaren. Om du köper en löpare så räcker det till en någon liten kudde också. Jag ska själv sy det av stuvbitarna och ha helvitt Ikeatyg på baksidan, det syns ju inte om man har dom i soffan.:) I dag har det regnat men nästan lite skönt för vi har haft så varma dagar. Men såklart vill man ha sol för man känner sig så mycket piggare och gladare då. :)

Må gott! Kramis

15 Ulli:

skriven

Kabelsamlare är aldrig fel Att den sedan är i form av en hund kan ju inte vara fel. Ja visst är man trött på allt regn Jag vill ha sol och värme NU!



Ha det så gott!

Kram Ulli

16 Annette:

skriven

Den vovven var söt. Passar perfekt till mig som är allergisk också :-)



Kram Annette

17 Liza:

skriven

Vilken fiffig vovve. Skulle passa perfekt hos mig!

Börjar semester på onsdag klockan 12.00 - då ska jag läsa en massa böcker som ligger på mitt sängbord.

Kram!

Liza

18 Anonym:

skriven

håller med dig. vart är sommarvärmen?? måste säga att du har en väldigt god smak på inredning! :)

19 åsa:

skriven

håller med dig. vart är sommarvärmen?? måste säga att du har en väldigt god smak på inredning! :)

20 A-C:

skriven

Hejsan svejsan! Länge sen jag varit här nu igen...



Verkar som ni använder ert uterum mycket, måste vara härligt! Du har gjort så fint där och oj så hungrig jag blev nu av alla dina buffé-bilder...



Ha det bra, kram Ann-Christine

21 LillaMy:

skriven

I morgon är min semester slut,men det är okej.Jag tycker jag har haft tur med vädret ganska många dagar i alla fall.Hur går det med den nya familjemedlemmen.Är Plastis rumsren än? ;)Kram

22 Roxanna - kamp efter cancern:

skriven

men vad fint :)

23 Therése:

skriven

Åh, den där lilla söta vovven gillade jag VERKLIGEN!!

Hur fin som helst!

En sån skulle gärna få bo här hos mig, är ju allergisk...men den tål jag nog ;-)

Kram Therése

Kommentera här: