Här är den....

...den andra hemklickade fåtöljen från enkrona.se.

Svanenkopian hamnade i hallen där den står och drar våra ögon till sej =)








Ränderna som syns på tyget är skuggor från trappräcket....solen lyser genom fönstret.


Dagarna är härliga och vi njuter för fullt med bad och sol...förutom i går då det åskade och regnade.

Igår kväll blev det jordgubbar med mjölk ute och uppepå det en kall cider och lite film på den bärbara datorn i uterummet......mysigt!


1 Malin Inspiration&design:

skriven

Den där stolen skulle jag GÄRNA haft! Så stilig! Förstår att den drar till sig blickarna!! :) BLir väl gärna att man pausar en stund där också. ;)



Kram på dig!

2 Therése:

skriven

VILKA snygga fåtöljer du köpt dig, måste gå in på den sidan å kika lite tror jag ;-)

Lyktorna var ju också hur fina som helst, speciellt den där solcelllyktan blev jag väldigt förtjust i!



Nu strax ska jag åka iväg å göra mitt sista arbetspass (jobbar till imorn bitti)

Sen...härlig semester :-)

Ha det så gott i värmen, nästa vecka ska det tydligen bli lägre temperatur...runt 17 grader.

Kram Therése

3 Karin:

skriven

Jag har en tävling på min blogg, var med och ha chans att vinna en läcker mössa i barn- eller vuxenstorlek!

4 Vårt hus vid havet:

skriven

Mycket snygga fåtöljer båda två! Var tvungen att gå in o titta på enkrona.se jag me´!

Ser mysigt ut i uterummet med mörkret utanför, här i norrland är det ännu så ljust på kvällarna, vilket iof är härligt, men det är lite utlandskänsla med tända ljus en varm sommarkväll!

Ha det gott! / Jenny

5 Anna:

skriven

va snygg, vilka kap du gjort! grattis!

6 Mrs. b:

skriven

Vilka fina köp du gjort! Nu blev jag nyfiken jag med, måste gå in och kika där!

7 mirka:

skriven

Så snygg!

8 InneoUte-Malin:

skriven

Verkligen fynd! Kan tänka mig att det är gott att mötas av den när ni kommer hem. :-)

9 Helena:

skriven

Gillar din inredningsstil skarpt! Lägger till i min favoritlista!

10 HUSnrNIO:

skriven

Den gjorde sig mkt bra där. Så snyggt! Ha en trevlig sommarhelg.

11 Emma:

skriven

Åh vilken underbart snygg stol, gillar massor:) Ha det bra, kramar emmsan

12 Zizzie:

skriven

Vad snygg den var! Den gör sig riktigt bra där i hallen också :)

13 Susihus:

skriven

Superfin. Ja visst är det underbart denna årstid när man kan få njuta lite...Må gott och KRAM på dig

14 Annas inspiration:

skriven

Fåtöljen är dunderfin!



ha en skön fredag

kram Anna

15 Lizaloop:

skriven

Åh har du oxå shoppat där, jag klickade hem en koskinnspall där jag

16 stina:

skriven

Kolla gärna in min blogg :)

Skriver om allt och ingenting, prenumerera gärna på bloglovin också? :)



Fin blogg.

17 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Vilka härliga fynd du gör!

18 Linnea:

skriven

Vilket fint hem du har. Sitter just och letar ett runt foder till den runda öppning vi ska göra mellan hallen och köket. Då ser jag ju att du har precis ett svart sådant i hallen. Vore så tacksam om du ville dela med dig av var du hittat det.



Vänliga hälsningar Linnea

19 Erica:

skriven

Den passade ju perfekt i hallen! supersnygg!!

20 tina:

skriven

Hej Linnea!

Vad fint det kommer bli med en rund öppning mellan kök och hall hos er...det vill jag också göra mellan vår vägg i köket och ner mot hallen. Det är en svart spegel från Ikea som hänger på väggen där ovanför stolen,så tyvärr är det inget foder till en öppning. Hoppas du hittar det du söker...du får gärna meddela om du får napp..jag ska hålla ögonen öppna=)



Ha en fin sommar!kram/tina



21 Linnea:

skriven

Ha ha, oj då :-). Att jag ser så galet. Men du gav mig en toppenbra idé! Det borde ju gå att köpa en rund spegel och ta ur själva spegelglaset. Då kan ju ramen fungera som ett foder. Eller kanske en rund tavelram som man tar ur glaset ur. Det ska genast undersökas.

Tack snälla för idén!

Kram

22 Milla:

skriven

Nu måste jag bara ta mig en titt in på den sidan... Så läcker!!!

Kram

23 jenny:

skriven

Den har jag kollat på ett tag, men inte kommit på vart den sulle stå... Måste nog ta mig en funderar till....



Kraaaaaaaam!

24 MO:

skriven

Tjena vännen, hoppas allt är bra med er....Jag får nog skicka lite pengar till dig o sen låta dig handla lite snygga saker till mig där....alltså du har verkligen fyndat så fina saker, blir så avis på dig....



Här går bloggandet på lågfart, har inte alls någon lust, konstigt det där, ja att man bara kan känna sånt avvog mot att sätta sig vid datorn överhuvudtaget....



Idag har vi varit o köpte lite nya växter, ville ha lite mer insynsskydd från de nya grannarna, ja de flyttade in i slutet på Maj, o vi är ju vana vid att vara själva på baksidan då de gamla grannarna var i sin stuga hela sommaren...Den nya mamman (ja hon är ensamstående) drar sig inte för att ställa sig precis vid staketet med dottern på armen för att kika när vi badar, vilket är hämmande tycker jag. Så lite nya träd o bambu som jag hoppas ska växa sig lite breda o täckande blev det.



Nähä, nu börjar byggslaget, kramar på dig o hälsa alla

25 Peter:

skriven

Hej!



Vilka fina möbler du köpt!



Låter som det är bra att köpa på en sån sida du köpt på? :-)



Hade ni en trevlig midsommar och har du nåt skoj planerat för sommaren?



Ha det gott!

26 dahlarna:

skriven

Den passar ju superfint i er hall! Gillar verkligen din stil! Ha det så bra! Kram!

27 martina:

skriven

hejsan. såg att du hittat finfina grejer på enkrona.se. är det en seriös sida o så eller?

bra kvalitet på fåtöljerna? eller "ranglar" de? funderar på om jag vågar vinna hem något därifrån. :)

ha d gott. o underbart hus ni har..

/martina

Kommentera här: