Pappelina...

En pappelinamatta hade gärna fått pryda mitt köksgolv...om jag hade haft ett annat slags golv!Nu har vi terrakottafärgat klinkers och en plastmatta på det gör sej inte,iallafall inte hos mej =).Golvet har breda fogar och jag tror det kan bli lite "rörigt"med en matta på det.

Jag får väl ta och investera i nån kökshandduk med de fina mönsterna i stället...kanske den här..



Eller den här....


Eller den här?




Inget brådskande beslut precis...håller hårt i plånboken just nu och ett långt tag framöver när det gäller inköp av saker till hemmet som inte är planerade.

Däremot behövs lite smått och gott till där vi ska fixa till framöver.....har just klickat hem ett överkast till sonen som han ville ha till sitt nymålade(snart)rum!Ikväll ska han måla och förhoppningsvis kommer fondtapeten upp i morgon...

Ha en fin helg allesammans!






bilder:designonline

tinas privata
1 Linruz:

skriven

¨Ja visst är de snygga de där kökshanddukarna. Skulle kunna tänka mig oxå.

Trevlig helg!!

2 M a r i a k o d e n:

skriven

Trevlig helg på dig!

Gillar pappelinas nya grejsimojser....(mest det översta mönstret!)



Du kan ju skänka mig en tanke i helgen....jobbar både lö+sö.......=(



Ha det bäst!



Kramelikram!!

3 Livet i byn:

skriven

Jag har den röda kökshandduken med blomman på. Superfin :0)



~Livet i byn

4 EVA:

skriven

Älskar Pappelina mattorna men håller också hårt i plånboken nu...ska sparas inför semestern...och då gäller shopstopp nu...hihi !!!



Ha en underbar helg !

***

KRAAAM EVA

5 Anne:

skriven

Den översta handduken var ju bara för snygg! Hoppas att tapetseringen går bra då :) Själv tar jag mig en tur till IKEA. Ha en skön helg! Kram på dig.

6 Mari:

skriven

Så det ska upp med fonden nu......härligt!

Jag behöver oxå hålla i plånkan framöver.....fast ska nog unna mej en matta till rummet.

Det drar alltid med sej lite x-tra när man fixar.



Kram och ha en skön lördag!!!

7 Jenny:

skriven

Pappelina har verkligen mycket fint! Jag har länge gått och funderat på deras plastmattor med stjärnor på, men aldrig kommit till skott...



Ha en fin helg!

Kram Jenny

8 Liza:

skriven

Snygga handdukar! Gillar den översta! Här är det också shopstop-light! ska köpa tapeter och målarfärg mm både till stugan och hemma....

KRAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

9 Maria:

skriven

Ja, visst är Pappelinas handdukar fina! Står på min vill-ha-lista också. Inväntar rabattkuponerna från Åhlens-klubben, sen blir det nog inköp...



Sambon har försatt mig med köpstopp också. Nalkas nytt nybyggt hem för oss om ca 16 månader... :)



Hoppas rummet och helgen blev bra!

/Maria

10 MO:

skriven

Ja tack, kan ta en av varje....så snygga.

Har ni hunnit med det ni ville nu i helgen?

Här har varit ännu en slöhelg...H fick feber o förkylning i Lördags o har legat hela helgen, hon kommer vara hemma imorrn med. Killarna har varit hos en kompis inatt o lanat. De hade inte sovit en blund, så de har sovit lite under dagen, o sen har vi kollat på film....o slappat...Visst, jag har varit ute o gått på två promenader, en i morse o en i eftermiddag men jag känner mig rätt seg ändå, o näsan börjar rinna så jag åker väl på samma skit som H....konstigt vore väl annars när man sitter så inpå varann...



Inget händer vad gäller badrummet, känner mig som värsta tjatkärringen så nu har jag beslutat mig för att inte säga ett ord om det mer, det får bli när han har lust/ork till det (jag tror du vet vad jag menar)...



Ha en skön Söndagskväll vännen, många kramar på dig o hälsa alla

11 HUSnrNIO:

skriven

Väldigt fina. Skulle vara en humörhöjjare med en snygg diskhandduk att vila ögonen på när diskberget tornar upp sig här hemma. Ha en trevlig söndagkväll.

12 Kristina- Fru Inredning:

skriven

Snygga handdukar, den översta tackar jag inte nej till:)

Kram Kristina

13 Ansi:

skriven

Skulle gärna se den översta kökshandduken som en matta. Den hade varit superfin i mitt vardagsrum!

Kommentera här: