Kandelaber i akryl/glas...



Den här läckra kandelabern,Ghost Candelabra,skulle jag gärna vilja ha!

Designad Jon Russel och gjord av akryl och glas. Den finns just nu på rean hos Formodesign.

bild:formodesign
1 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

skriven

Så läcker den var! Kram

2 Zun:

skriven

Den var riktigt häftig!

3 Liza:

skriven

Superfin! Skulle inte ha någonting emot att äga den!!!

KRAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

4 Milla S:

skriven

Den skulle passa perfekt hos er!! Verkligen läcker...

Kram

5 Annika:

skriven

Jag nog är den läcker alltid. Hoppas att den får flytta in hos er! Kram!

6 Mari:

skriven

Japp! Den är riktigt läcker......fast vart ska man ha allt, skåpen börjar bli fulla igen.....kulturhuset snart igen.



Så bra min lilla dator är.......jobbar nu och hinner kommentera mellan varven, perfekt!



Kram och ha det så supergott!!!

7 Vicke:

skriven

Den är snygg och skulle passa perfekt hos Tina!

8 Annelie:

skriven

Jag har en sak till dig hos mig!

Kram

9 Jennie:

skriven

Den är jättefin. Jag har en sån. Den var med på julrean i en butik här i stan. Jag betalade 300:- för den.

10 EVA:

skriven

WOW !!!

Så himla snygg...skulle passa väldigt bra hos dig tror jag...hihi !



***

KRAAAM EVA

11 Proforma:

skriven

Men visst står det Tina på den... :)

12 Karin:

skriven

Passar verkligen din stil. Jag är så praktisk så jag ser bara hur kladdig vår skulle bli av små barnfingar så jag får nog vänta några år... :)

13 Sus i Hus:

skriven

Räcker med ett ord: Superläcker!

KRAM

14 || p e r l a n:

skriven

Riktigt läcker.. Påminner ju tillviss del av en som jag redan har hemma.. Sambon blir nog galen om jag släpar hem en till.. haha

kram kram

15 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Ja den är verkligen snygg!



Nu är vi mitt i veckan och tur är det tycker jag...längtar efter sovmorgon! Fast på lördag morgon kommer jag att väckas utav min lille brorsons glada och mindre glada ljud, då brorsan m familj kommer på fredag:) Men jag behöver liksom inte studsa upp och ta honom om jag inte vill...är rätt skönt att ligga och lyssna!



K R A M // t i n a

16 anna:

skriven

Läcker!!!



Har en utmaning inne hos mig, skulle bli glad om du var med :)

17 anna:

skriven

Läcker!!!



Har en utmaning inne hos mig, skulle bli glad om du var med :)

18 Livet i byn:

skriven

Den är fin, men jag föredrar den från Wikholm faktiskt. Men båda är snygga :0)



~Livet i byn

Kommentera här: