Vill ha från H&M....

Jag gillar H&M`s homekollektion,många snygga tilltalande produkter till bra priser som passar min plånbok....

Här är några av mina favoriter...














bilder lånade från H&M

1 Linruz:

skriven

Ja visst fanns det en hel del som jag oxå kan tänka mig...

2 Livet i byn:

skriven

Du har fastnat för ungefär samma saker som mig, i överlag blev jag dock besviken. Vet inte vad jag väntat mig hellre...

3 Fyraihuset:

skriven

jag gillade deras saker dock vet jag inte om det är så mycket som passar hemma hos oss. Fast bäddsetten du visar är jag bra sugen på, riktigt snyggt. De rosa handdukarna kommer också få följa med hem nästa gång jag shoppar.



/nina

4 m a r i a k o d e n:

skriven

Hej!!

Fick katalogen igår men jag hittade inget jag ville ha...eller förresten de där rosa kuddarna gillar jag! Men annars var det inget jättekul.....=(



Eller jo, duken som är som en jättelinjal gillade jag åxå!!



Ha det bra idag!!!



Kram!!

5 Mari:

skriven

Har faktiskt inte beställt något, för det var inget som jag riktigt blev lyrisk över, fast visst fanns det gobitar. Gillar den avlånga kudden bäst och handdukarna.



Kram och ha det så gott!!!

6 HUSnrNIO:

skriven

Kul med lite nytt som känns fräscht och som inte är för dyrt. Har faktiskt klickat hem några få saker till att börja med.

7 FURNISH.etc:

skriven

Gillar alla prylarna du tagit med här! Ska beställa lite framöver tänkte jag. KRAM Emmy

8 Sofie:

skriven

Mycket fint du valt ut! De hade väldigt mycket snyggt i sortimentet må jag säga. Tycker dom ska börja med småsaker som belysning och dekorationer också, till samma förmånliga priser hihi! Kram, Sofie

9 Maria:

skriven

sängsetet var ju häftigt och även knappkudden gillar jag!

Kommentera här: