Redan jultrött.....

Lika mycket som jag gillar att plocka fram julsakerna( färre och färre för varje år) lika skönt är det är ta bort det mesta ganska snabbt efter annandagen. Jag har svårt att ha för mycket saker framme så nu är det i stort sett bara lite blommande hyacinter ,granen och ljusstakarna som är framme här hemma.

I och med detta börjar man tänka framåt och inte blir det sämre av att se H&M Home nya vårkollektion.....där finns det massor med godbitar att längta efter.....




Bilder: H&M Home




1 Ulli:

skriven

Instämmer helt! Lika kul som det är att ta fram lite (med betoning på lite) julpynt, minst lika skönt att ta bort det.



Jag får ta och kika in på HM home. Ser lockande ut.



God fortsättning!

Kram Ulli

2 Liza:

skriven

Samma här! Är redan less på julgranen, de få tomtarna och allt annat som hör julen till. Det blir bortplockning till helgen!!!

Ha det gott!

Liza

3 Anna:

skriven

NEJ, jag förstår inte alls :) Jag har ALLA mina saker framme tills tjugonda knut :) Jag har ganska mycket tomtar och annat och jag tycker dom förgyller denna mörka tid :-) (va högtidligt det sista lät) :-)

4 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Jag ska ta bort allt juligt efter nyår! Man tröttnar rätt fort faktiskt... Köpte hem tulpaner idag. Känns vårigt på något vis!



Ska genast kolla in hms vår kollektion...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

5 Milla:

skriven

Ja, här är bara granen kvar..och beställning hos H&M lagd...bilder kommer senare.Kram Milla

6 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Hihi, jag kände mig träffad av "I'll do it soon", bra internationell version av "ska bara..."

7 milla-andante:

skriven

Hihi... känner igen mig... nu börjar längtan efter ljuset igen..:)

KRAM

8 MissStorm:

skriven

Jag är tvärtom och vill behålla julen länge, lääänge... Om någon har åsikter om det håller jag för öronen och sjunger "Julen varar in till Påska!"... ;)



God fortsättning!

9 mo:

skriven

Nämen gumman, inte har du väl tröttnat redan...Jag älskar den härliga mysiga stämningen som all julbelysning o granen ger, o rött, rött....överallt, love it...Men tids nog tröttnar väl jag med, skulle vara konstigt annars ;)



Hur är det med er? Hoppas allt är bra med P.

Här knallar allt på i sakta lugn mak, vi gör väl som de flesta gör i mellandagarna, ja alltså inte för mycket. Slappar o njuter, fast i ärlighetens namn blir jag lite smått less på det med efter ett tag. Idag har jag o H varit o klippt oss (första gången för H hos hårfrissan ever, jag har ju alltid klippt henne så förväntan var stor). Sen har jag handlat inför nyårsafton, vi firar här som vanligt med syster o hennes familj. Vi äter gott o umgås hela kvällen, blir ändå rätt lugnt o skönt (förutom småtjejerna som kan hålla igång ;)



Ha en fortsatt skön "julhelg".....ser att tomten var snäll mot dig med i år (fast du är ju oxå alltid snäll så varför inte... ;)...kramisar o hälsa la familia

10 Tina // Peppar&Vanilj:

skriven

Precis som alla andra så håller jag med om att nu är det dags att blicka framåt ljuset....



Jag vill passa på att tacka dig för ett trevligt 2009-blogg-år, dina kommentarer som dyker upp med jämna mellanrum betyder mycket =)Dessutom hoppas jag att du får en kanonstart på 2010!



K R A M // T i n a

11 Inspirera Mera:

skriven

Jag packade bort julen igår, så jag känner igen mig i det du skriver :)

Kram Sandra

Kommentera här: