Fint från ellos...

Här går mellandagarna i lugnets tecken....maken har iof börjat på med sista biten som ska målas på bänkskivorna. Det stod ju stilla där ett tag men nu tar vi lite i taget.....och nöjda är vi!

Det dimper ner vårkataloger i postlådan nu och elloskatalogen fick sej en titt, fast på nätet.....

Lite fina saker som jag gillar av nyheterna









bilder: lånade från ellos
1 Mari:

skriven

Har oxå varit inne där och surfat idag:-) Det blev två bh:ar inte en sak till hemmet. Gillar vasarna men har ju massor men det var nära ett "klick".



Gott nytt år och kramen!

2 saravillfara:

skriven

Gillade den mittersta kökshandduken, den får gärna posta sig själv och komma hem till mig. :)

3 Anna-Malin:

skriven

Hej!



Tack för hälsningen hos mig!

Så fint du har det härinne!!



Jag gillar kudden med fjärilen på! Det kanske får bli två då jag redan spanat in den på HM home ockå L



Ha det gott!



Hälsningar

Anna-Malin

4 EVA:

skriven



Ha ett UNDERBART GOTT SLUT och ett FANTASTISKT GOTT NYTT ÅR !!!



***

NYÅRSKRAAAM från EVA



:)

5 Petra:

skriven

Jag fick både Ellos, H&M och Jotex i brevlådan idag. Lite har jag tittat, ååååhhhh man fick riktiga vår och sommarkänslor ju. Massa fina saker.



Önskar ett riktigt gott nytt år.

kram

6 Liza:

skriven

Önskar dig och familjen

ETT GOTT NYTT ÅR!

Kram!

Liza

7 milla-andante:

skriven

Ja nu är man fasligt sugen på att klicka hem våren!!:)

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!! Du har en så fin blogg och det är ett nöje att följa den!!

Nyårskram!

8 Linruz:

skriven

Visst blir man sugen på att köpa lite nytt nu efter jul.

Önskar dig ett Gott avslut och Gott nytt.

Kram Lina

9 jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

skriven

Är inne o önskar er ett Gott Nytt År!



Måste kika in där... Jättefina saker!



Kraaaaaaaaaaaaaam!

10 Inspirera Mera:

skriven

Vilka fina saker du har valt ut!



Gott nytt år!

Kram Sandra

11 Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

skriven

snygga saker :)

12 H a n n a:

skriven

Den där svarta bordslampan var ju supersnygg. Att jag har missat detta?

Kommentera här: