Plastigt på fot....

Håller på och fixar iordning lite i köket så här efter sommaren. Det känns som om det är dax att städa ur lådor och torka lite mer rejält på hyllor och i skåp. Kanske byta lite saker som står framme....de här plastglasen har vi använt hela sommaren. Oömma och ändå lite mer än vanliga plastmuggar. Inhandlades på rusta innan sommaren....Nu får de nog åka in i nåt skåp och vila lite....





Nu börjar det kännas ordentligt att hösten kommer....och
faktiskt,jag gillar det! Inte så många måsten...trädgårdsarbete (som egentligen är roligt) får man vila lite ifrån och kvällarna är mysiga med fokus på två T.... Te i stor mugg och Tv´n=)=) Vilken soffpotatis jag är haha!


En ny blomma, i en lite för stor kruka .....



bilder:tinas privata
1 Anne, anness design:

skriven

Det verkar som att denna sensommaren kommer att bli ganska så sommarljummen och härlig med sol. Skönt! Vilka smarta glas och snygga var dom med, blomman var en rolig en med :)

2 Milla:

skriven

Ja det är allt mysigt det där höstfixandet och tempot som skruvas ner en aning!

Fina bilder som vanligt!

Kram

3 Skatan:

skriven

Jag gillar också hösten. Fast hade jag svarat härom dagen hade jag antagligen uttryckt viss förskräckelse över att sommaren snart var slut. Nu känns det helt ok! HÖst är mysigt. Jag gillar den kalla och klara luften. Vi har just nu ett underbart sensommarväder... :)



Jo, jag borde också torka ur läskiga lådor och dammiga kökshyllor...eller så ligger jag kvar i soffan en stund till ;-)



Vi hörs!



Anna

4 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Blomman passade ju perfekt i sin för stora kruka!

5 Mari:

skriven

Här har det rensats på semestern och det var skönt.

Gillar oxå att ligga på soffan och ta det lugn mellan varven, lite softning får man unna sej....



Såg de där glasen och funderade på om de gick att diska i maskin? Står inte och diskar för hand när maskinen kan göra jobbet;-)



Ha en bra dag!! Kram!

6 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Ååh jag åde vil och inte vill rensa bort sommaren.... Men så fort jobbet är i gång och skolorna börjat så längtar man ju efter lite nytt... jag kanske börjar i helgen att piffa med höst i tanken...kanske ;)



K R A M // T i n a

7 HUSnrNIO:

skriven

Praktiskt med plastglas om de dessutom ser lite fina ut så är det ju toppen:) Ha en trevlig höstonsdag.

8 Maria:

skriven

Håller helt med dig!!!

Jag gillar att stöka på i trädgården men det är skönt när hösten kommer och man får dricka sitt te framför tvn och ha en massa tända ljus=)

Kram på dig

9 dahlarna:

skriven

Tre T är höst för mig - Te, TV & Tända ljus! Vilken läcker höstig blomma du har hittat! Hoppas att du har en bra dag! KRAM!

10 InneoUte-Malin:

skriven

Visst finns det saker som är bra med hösten. Har dock lite svårt att se fram emot det nu. Sommaren får gääärna stanna ett tag till. :-)

11 jenny:

skriven

Här är en till som ser fram emot hösten! Ska bli skönt o bara mysa på kvällarna framför tvn. Lite tända ljus o en go filt..... Se ska det bli skönt när man inte vaknar helt genom svettig i sängen av värmen.



Kraaaaaaaaaaaaam!

12 Inspirera Mera:

skriven

Det ska bli mysigt med hösten, det håller jag med om!



Svar: Tack för lyckoönskningen! Kram Sandra

13 Anna:

skriven

vilken söt liten blomma :)

14 Anonym:

skriven

Snygga glas! Än vill jag inte riktigt erkänna att sommaren är över, har 1,5 semesterveckor kvar...

Dock hållar jag med dig om att hösten är härlig. Får nog städa lite här med och kanske hösta till mig lite...

Må gott

Kram

15 Therése:

skriven

Det låter härligt med dom två T:na ;-)

Te och TV kör vi här med hemma, och nu startar mycket bra serier igen efter sommaruppehåll!!



Ha det så gott!

Kram Therése

16 Elin - Ett hus till oss:

skriven

Verkligen fina glas bra att de håller om man tappar dem i golvet :)

17 FURNISH.etc:

skriven

De där glasen är grymt snygga! Och billiga också kan jag tänka mig, om de är från Rusta? Kanon på sommaren ju!

18 Be Inspired -Inreding och design:

skriven

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA älskar dina bilder och din blogg!!!!!!! Kram på dig! /Sofie

19 Lallis:

skriven

Fiint:)

Jag gillar också hösten med allt mys och höstpiff.

Kram Lallis

20 muZen:

skriven

Du/Ni bor så vackert!!!

21 MO:

skriven

Hej vännen, ett litet livstecken från mig bara. Så söt blomma. Jo jag har torkat köksskåp för hela slanten..både hemma o L:s nya crib.....du har ett mail som väntar, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera här: