Häng upp disktrasan....

Det här fanns i min mailbox idag...

"Med Magisso disktrashållare får nu disktrasan äntligen en egen plats i diskhon där den på ett diskret sätt kan hängas upp och torka snabbare".









 

"Magisso är en disktrashållare med magnetfäste med hög funktionalitet och god design. Produkten kan enkelt beskrivas som en arm på en hållare som fästs på insidan av diskhon med starka dubbla magneter (en på insidan och en på utsidan av hon). Disktrashållaren kan vikas åt sidan eller plockas bort. Den installeras på några sekunder utan åverkan på hon."

 


Jag tycker det verkar vara ett bra och snyggt sätt att förvara disktrasan på...


Man kan köpa hållaren på bl.a Cervera och Smartasaker

 


 

1 Hemlängtan:

skriven

Det verkar ju vara en smart sak. Det känns lite tråkigt att hänga den på blandaren.

2 Caroline:

skriven

Vilken smart grej! Det var ju riktigt snyggt också! Ha det bra!

3 Anna:

skriven

håller med..ser schysst ut...själv har jag en "ställning" från zone som jag använder sporadiskt..blir ändå att man hänger den antingen mellan dom båda hoarna(heter det så i plural?) eller över kranen....

4 Proforma:

skriven

Jo, den är smart men till det priset känner jag nog att jag lika gärna kan hänga den mellan hoarna, blir ju nästan samma sak.

Ha en fin kväll!

Kram

5 Camilla:

skriven

Ja, den verkar tokbra! Det är ju sånt som är livsviktigt för oss inredningnördar. Ja, inte långt ifrån iaf. ;)

6 MO:

skriven

Vad smart...ser ju riktigt bra ut, min trasa den hänger på mitten, ja du vet...jag har två hoar o på "skiljeväggen" där hänger den, fast detta ser ju mycket snyggare ut...du lyckas då hitta roliga saker.



Vad skönt att klädköpet är klart, dyrt men sen har man ju tex en kostym rätt länge (om man nu håller formen ;)



Vi har precis kommit hem från utvecklingssamtal med H, förra veckan var det L, o på Måndag är det R:s tur...ja det var bara bra på de två vi varit o jag tror nog allt är bra med R med, annars hade man väl fått höra något innan..



På Söndag fyller pappa år, nästa Lördag ska vi på dop (kusinens kille) så det händer lite nu framöver..



Ha de fint vännen, kramar

7 Hanna:

skriven

Åhhh den fastnade jag direkt för:) sååå smart:)

8 Therese:

skriven

Ja, det var ju en smart grej!

Då kanske man kan få barnen att hänga den på rätt ställe, å inte ihoprullad som en boll i diskhon eller på bänken!

Har lite dille på det här med disktrasor, byter stup i kvarten=)



Ha det så bra!

9 InneoUte-Malin:

skriven

Äntligen en lösning på det eviga disktraseproblemet.

10 jenny:

skriven

Oh! en sån skulle jag behöva... Slipper man hänga den på kranen. Det är ju inget vidare direkt! Vet du om det finns webshop?



Kraaaam!

11 mammatillfleralflera:

skriven

Men det var ju en alldeles lysande sak. Fiffigt!

12 Liza:

skriven

Har aldrig sett denna smarta sak förr! Själv har jag en "pluring"...

KRAM!

Liza

13 *SNYdesign:

skriven

Utrolig bra greie! Jeg irriterer meg over min "disktrasa" ("klut") hele tiden, som bare ligger deri skiten:( Dette skal jeg sjekke ut nærmere! Takk for toppen tips:)

14 Mari:

skriven

Äntligen en riktigt bra sak till trasan...ska ta en titt in på Cervera på fredag!



Kram och ha det så bra!

15 Lizaloop:

skriven

varför inte, får nog spana in det nästa gång man är i nån stad då :)

16 Lallis:

skriven

Verkligen!

En riktigt smart idé:)

Kram Laila

17 Emma:

skriven

Rikktigt bra idé, själv har vi en "pluring" till disktrasan:) Ha det bra, kram emmsan

18 Milla:

skriven

Den där får jag allt kika lite närmare på...

Ha det bra!

Kram

19 Sus i Hus:

skriven

Smart! Tittar in och önskar dig en härlig valborgshelg i det fina vädret. KRAM KRAM

20 House of Jammi - blogg och webshop:

skriven

Smart sak!



SISTA CHANSEN IDAG! TÄVLING PÅ HOUSE OF JAMMI

21 Ullie:

skriven

ja det va fiffigt att häng den där .. synd bara att alla ideer blir dyra =( Önskar en jätte trevlig solig skön helg kram Ullie

22 Sara:

skriven

Haha.. det var ju en smart grej :)



Ha det bäst! Kramiz

23 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Oerhört smart grej!

Jag har tillbringat min helg i Mullsjö, på campingen där :) Ganska nära dig va!? Hoppas du har njutit av samma sol som jag har gjort och att du kommer att få en skön start på den nya veckan som ramlar på oss alldeles strax! Sköt om dig vännen!



K R A M // t i n a

24 Camilla:

skriven

Jag är jättejätte nyfiken på VEM som designat den här.. Har försökt att hitta, men utan ngt resultat :( Jag får bara namnet på företaget.



Själv hänger jag min (tvättbara flergångs-disktrasa) på insidan av sopskåpet i en korg :D Så syns den inte alls ;)

25 monika stålberg:

skriven

Är du nyfiken på Allt i Hemmets nya tidning 101 nya idéer? Jag har 25 förhandsex... Först till kvarn! Mejla namn & adress + din inrednings-bloggadress till mig – senast onsdag 6 maj! Bästa hälsningar Monika, redchef, [email protected]

26 Liw:

skriven

den var ju riktigt häftig=)

Kommentera här: