Memory Stone

Memory Stone från Stelton.Perfekt att önska sej=).Den kostar 299:-.

"Memory Stone är den lilla whiteboardtavlan för köket, kontoret eller vardagsrummet. Den är tillverkad i porslin vilket gör det lätt att skriva korta medelanden eller telefonnummer med den matchande pennan placerad i hållaren."

Hittade den hos Designonline.

Den är designad av Niels Kjeldsten.




bild:lånad från designonlines hemsida







1 Rebecka:

skriven

Vilken kul sak!

Kram Rebecka

2 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Det var en snygg och praktisk sak med ett pris som gör den perfekt att önska eller ge till jul!Bra saker du nosar upp ;-)



Det är otroligt roligt att du kikar in hos mig så ofta och lämnar så härliga kommentarer!Jag blir så himla glad! Nu har jag bloggat i 9 dagar och besökarna kommer så sakteliga! Det är jätte kul och jag är verkligen fast i bloggvärlden!



Superkram:D Tina

3 Tjohalias blogg om inredning:

skriven

Härligt när saker är både praktiska och snygga. Kram Sandra

4 || p e r l a n:

skriven

Haha.. satt precis och surfade på designonline och fastnade för denna! Cool grej!

kramis!!!

5 Maria:

skriven

Skojig sak! Är ju bra när det inte är så mycket som man ska komma ihåg. Kanske vid telefonen ...

6 Mari:

skriven

Den där vore nåt för glömska mej, fast jag hade väl ändå glömt att anteckna eller läsa av den. Superläcker!!

Nåt att fundera på att köpa kanske!



Kram!

7 Camilla:

skriven

Vilken smart liten sak! Snygg också!



Passar på att redan nu önska en trevlig helg!

8 MO:

skriven

Den var ju klurig ju, jättefin o nätt..

Jaså du har en bakgrund som dansare...hihi, vad dansade du då?? Kommer ihåg när alla skulle stuffa, dock inte jag, meeeen jag har (*skäms) dansat gammaldans...foxtrot, shottis, polka, vals mm, som 10-åring var det ju kul....



Så du ska vara både chaffis o frisör idag..Idag har jag veckostädat o tvättat en massa, sen var det ju så fint väder så jag satt ute lite...så skönt...



Imorrn är H ledig, de har studiedag så hon ska sova över hos kompis inatt. Det är tydligen det roligaste man kan göra....? Hennes två bästa kompisar har fått småbröder inom loppet av tre veckor nu så du kan tro att det är tjat om en lillebror...suck, jag tror jag är nöjd som det är, nu är man ganska bekväm av sig oxå så börja om på nytt känns ganska avlägset...



Nähä, snart dax att svida om till träningskläderna....ha de så gott tjejen, kramar

9 Ulli:

skriven

Vad läcker! Tack för tipset. Hög vill-ha kvot.



Ha det så gott!

Kram Ulli

10 Liza:

skriven

Vilken läcker bra-ha-sak! Sätts upp på min önskelista!

KRAM!

Liza

11 Hem och Lycka:

skriven

Snygg och så praktisk! kram

12 Livet i byn:

skriven

Både snygg och smart, en sådan skulle jag gärna ha hemma.



~Livet i byn

13 Ulrika:

skriven

Den har jag också tittat på, men sen efter en närmare tanke insåg jag att det nog får vara bra med saker ibland. Det är så mycket man vill ha! Jag kan nog tänka mig den i framtiden när barnen blivit stora och ska skriva upp vart de befinnersig om man inte är hemma.

14 Mia:

skriven

Hur funkar det? Skriver man på porslinet och sen kan det torkas av eller när man vill skriva ett nytt meddelande?



Mia

15 Brunkullan med Mosipperötter:

skriven

Wow! En ny sak på önskelistan:)

Susanne

Kommentera här: