Tack snälla ni.....



Lallis och Tina!

Har fått två utmärkelser i en smäll!Jag blir så himla GLAD över att ni ger dessa till mej!

Lallis, en mysig och go tjej med en underbar blogg där hon svävar ut i fantastiska och tankvärda inlägg....man går aldrig från hennes sida oberörd!
Tina,en gullig tjej som jag tycker jag redan känner.....hon har en vacker och inspirerande blogg som jag besöker ibland mer än en gång per dag!

Missa inte att besöka dessa två fantastiska tjejers bloggar!!








Och så var det ju det här med att välja ut vilka man ska skiicka vidare utmärkelsen/awarden till...alltså hur lätt är det!Ni är så många som jag vill ge dessa.....Ni ska veta att ni är så härliga och goa allesammans så jag beslutar mej faktiskt för att ge er ALLA♥ dessa! Ja jag vet,det är kanske lite dåligt av mej att inte skicka vidare,men som sagt...så får det bli....


Helg,jag smakar på ordet....mmm det smakar pepparkaka.Kan bero på att vi tog en fika nyss =)!Ikväll blir det en kväll som går i skjutsandets tecken...dottern ska på höstlovsdisco och då står vi där och väntar när det är slut!Vill inte att hon ska ta nattbussen hem....kan tänka mej att det är rätt stökigt en sån här kväll.

I morgon ska vi åka till kyrkogården och tända ljus på min mammas grav.Det är så fantastiskt fint att se alla dessa ljus och människor som besöker sina nära och käras viloplatser.Det är mäktigt,lite sorgligt men också väldigt skönt att gå dit.





Ha nu en jättefin helg allesammans och kram på er!



foto:tinas privata






1 Malin B:

skriven

Grattis till dina fina utmärkelser! =)

Taxiverksamheten ingår allt i föräldrapaketet.

Jag skjutsar mycket hellre så att de kommer hem ordentligt. Är en sann hönsmamma.

Här tänds det också ljus denna "mäktiga" helg, kyrkogården brukar vara som ett ljushav. Väldigt vackert.

2 jenny:

skriven

Grattis till utmärkelserna!!! Det är du och din fina blogg värd.

Trevlig helg/jenny

3 Mari:

skriven

Vad duktiga ni är som sätter på dubbdäcken borde jag oxå göra, speciellt när jag har ett sånt jobb som jag har men drar på det i längsta. Fy skäms på mej!!

Förstår att ni hämtar dottern, har/hade gjort likadant. Jösses vad jag har skjutsat de mina....men det är det värt.



Ska jobba i morgon sen är jag ledig söndag-måndag, gött värre!! (Ev. kanske jag går in och jobbar söndag.)



Snickrat lite i kväll......en ram till en tygtavla bidde det.



Funderade oxå på kyrkogården i morgon, ska besöka barnens pappa och min egen. Det är så fint och fridfullt på Alla helgon med alla ljus.....





Kram och ha det så gött!!



4 Tina på Peppar och Vanilj:

skriven

Snart har vi samlat in våra döttrar som varit på inflyttningsfest respektive tjejmys :D Jag antar att dina skjussningsåtagande inte riktigt är avklarade vid 21:30-tiden... Men vad gör man inte för sina barn!!!



Vi har dessutom målat räcket i vardagsrummet en sista gång...i morgon hopas jag kunna fota lite och visa er :D



Hoppas att du får en bra helg! Kramar Tina



ps Tack för dina gulliga ord!Gillar dig ;D

5 Annika:

skriven

Grattis till utmärkelserna! Vad ni fikar! :) Härligt! Imorgon blir det ett besök på kyrkogården - även jag ska till min mammas grav. Det är så vackert på kvällen med alla tända ljus. Fridfullt! Ha en fin helg! Kram!

6 Lallis:

skriven

Den var du såå värd, gumman! :)

Ha nu en fin helg.

Kram Lallis

7 mia:

skriven

Hej vill tipsa dig om Gratis sajt. Funkar som gratis bio men lättare att värva då den inte är lika känd.



Samla poäng och få hem presentkort och värva folk.



Helt gratis gå in här



http://www.gratissajt.se/?r=112

8 MO:

skriven

Grattis till utmärkelserna gumman, det är du såklart värd världens bästaste Tina :)....



Jo det är en helg som både är vacker o sorglig på samma gång. Får se om vi kör ut till kyrkogården, jag har ju mina morföräldrar där, o jag får erkänna att jag inte är så flitig med att besöka "dem", tänker på dem i mellanåt istället, men det är ju stor skillnad mot att ha någon av sina föräldrar där, de är ju så mycket närmre så jag förstår att du är där o besöker din mamma.



Jaha, inte mycket sömn inatt då? Här var L o flickvännen på halloweenparty, de kom hem ganska sent o jag kan som vanligt inte somna innan de är hemma, tur ändå att jag inte har barn som är ute o festar runt, kunde ju vara så att R med hade varit ute o "ränt"...nej det är jag tacksam för.



Annars blir det en lugn helg igen, C jobbar som vanligt ska jag väl säga, det är lite lessamt, men vad ska man göra...Jag har "fått" ett litet extraknäck nu ett tag, det är svågern som vill att jag ska måla en del finsnickerier i deras nya hus, de flyttar in sista november o det är mycket kvar att göra. Han betalar mig en liten peng o det är ju inte fel nu till jul, ja du vet ju hur mycket det kostar..........med tre barn o allt.



Ha en riktigt skön helg, krama de dina o hälsa från oss......KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

9 Mia:

skriven

Grattis!



Kram mia

10 Liza:

skriven

Grattis till utmärkelserna.. du är värd varende en!!

Kyrkogårdarna är så vackra när med alla ljus som brinner. Har varit på min fars- och mormors grav och tänt ljus tillsammans med mamma och syrror. Tände ett ljus hemma för de som vars gravar vi inte kan besöka..

KRAAAAAAAAM!

Liza

Kommentera här: