Bräda från Perlan Living!


Idag kom min bräda som jag beställde från Perlan Living!Passade på nu när Pernilla hade riktigt bra pris på många produkter!



Har massor som jag skulle vilja göra, men med min värk just nu (dumma dumma )blir det inte mycket gjort.Men paketet från Pernilla gjorde mej superglad!

Har iallafall flyttat runt mina nyinköpta boksäver från Village,L O V E.....de hamnade här...




Nu ska maken sätta igång och måla en vägg i köket,den med liggande råspont.När vi gjorde den delen av köket fick den lite för lite vit färg,så det ska åtgärdas nu....äntligen.

Har ägnat en stund vid datorn och letat tapeter.Det är tänkt att vi ska måla våra köksfönster vita,de är grå idag,och att vi ska sätta upp en ny tapet i köket.Vi kan inte riktigt bestämma oss vad vi vill ha,det är lite svårt också eftersom det inte är några stora ytor som ska tapetseras.Får väl tänka och fundera lite....är det nån som vill dela med sej lite tips och ideér på snygga tapeter får ni gärna göra det.Tar tacksamt emot inspiration och hjälp.Jag tror att vi ska hålla oss till grå/vit/svart skalan.....

Fönsterna ska bli vita och det ska bli en ny tapet ....



Hyllorna ovanför kaffebryggaren ska bli vita och här ska det bli ny tapet....



Jaja...nu ska jag se efter om maken tagit fram målarburken.....=)

Ha en fin måndagskväll allesammans!

kram


foto:tinas privata
1 zalina:

skriven

Hej Tina, satt just och kikade i genom många av dina inlägg, först till jag bara säga wow, ni har verkligen det super fint hemma, det är massor av saker som inspirerar mig. Jag älskar panelen ni har i köket och alla dessa svarta detaljer, längtar själv tills den dagen jag kommer skaffa hus så jag får börja fixa&dona.



Det jag skulle vilja fråga är om eran esspressomaskin är bra? Jag är själv sugen, eller snarare egetnligen min sambo, men han fyller snart år och såg att er maskin var både snygg och nätt och hade ett överkomligt pris. Är den prisvärd? Är det så att den krossar bönorna själv eller gör man kaffe genom vanligt klart pulver. Hoppas du har tid och svara.



Kram, ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas att planerna blir bra=)

2 Lilla My:

skriven

Hoppas att du snart mår bättre.Kram

3 Livet i byn:

skriven

Så vackert det blev med den vita brädan där på bänken.



Hoppas du snart mår bättre.



~Livet i byn

4 Mari:

skriven

Så trist att du har sån värk nu. Påverkar vädret dej eller är det bara som det är?



Själv har jag bara skallvärk men det går väl över snart, kanske en förkylning på G igen, bevare mej väl, jag som nyss hade en.



Fick han fram målarburken och satte igång eller är han som jag drar lite på det och sen bara får ett ryck och då händer det saker.



Kram på dej och hoppas den jäkla värken ger med sej snart.....



Ha en bra dag iaf!!



Brädan är jättefin, synd att det var så urplockat när jag tittade in. Eller bra för plånboken iofs.



Jag är kass på att ge andra tips på tapeter för jag själv tar så diskreta som möjlig för att kunna drämma på med andra färgade saker ist. Fast har varit inne på en radig från Midbec fast ångrade mej i sista sekund...





5 Anna, livet i en "skokartong":

skriven

Jag gillar verkligen dessa brädor jag me... men jag blir tyvärr alltid så snål när det kommer till kritan...

Vilken otroligt fin ljuslykta som står bredvid!!!



Att leva med värk är inte kul! I helgen träffade jag min kusin som är sjukgymnast, han konstaterade att det är dax för mobilisering... igen...

Hoppas att du snart mår bättre! //anna

6 susihus:

skriven

Hoppas att du mår lite bättre, rackans värk. Inget roligt alls, tur att du fick ett fint paket iallafall. KRAM på dig

7 || p e r l a n:

skriven

Men gumman då.. Inte roligt med din värk.. blåser lite på det onda och hoppas det snart blir bättre!

Vad roligt det låter med förändringen i köket. Skulle med vilja göra det i vårt.. sprutlackera luckorna vita, byta bänkskiva och kakel.. Men den där plånboken säger stopp.. Så jag får väl drömma en stund till! :)

kram & krya på dig bästaste Tina!!!!♥♥♥

8 MO:

skriven

Ja fy vad jobbigt det måste vara att ständigt ha värk, mer eller mindre...Man ska vara så tacksam över att man är frisk, o det tänker man tyvärr alltför sällan på...hoppas du blir bättre snart..



Så fin den där brädan var, passade fint där med den fina ljuslyktan...men så är det ju, NI HAR DET JU SÅ FIIIIINT!!! Kul ändå att ha lite planer att fundera på. Förutom badrummet (som det mest pratas om....än) har vi inga planer, jo jag har hundra planer men kämpar på med mina trisslotter först o främst...det är ju inte gratis precis det jag skulle vilja göra här hemma...



Har ni det skönt nu på lovet? Idag har syster varit här med sina barn, o sen inatt ska mellankillen (eller nr 2) sova här. Jag tycker det är skönt att ha alla hemma. R har varit hos kompis o lanat i helgen, hämtade honom igårkväll. L har varit hos flickvännen o idag så har de varit i växjö o kosta outlet...



Ha de så gott vännen o krya på dig, kramar

9 pia:

skriven

kram på dig hoppas värken ger sig...ang. tapeter så finns det ju såååå mycket att man blir alldeles yr...

ha det!



kramar

10 Mia:

skriven

Jag kan inte läsa den här bloggen mer, jag får såna ha-begär när jag tittar in hemma hos dig! Alltså när din son flyttar ut kanske jag kan flytta in!



Såg att du har värk? Hoppas dy kryar på dig.

Kram Mia

11 Annika:

skriven

Så fint med brädan! Och LOVE-bokstäverna! Hoppas att du känner dig bättre idag! Kram!

12 Cina:

skriven

Alltid roligt med förändring- kommer nog bli jättefint i köket :)! Trist att du har det jobbigt med värken- jag hoppas du snart ska känna dig bättre.



Kram och hoppas veckan blir bra!

13 M a l i n B.:

skriven

Men inte behöver ni göra om! Ni som har det SÅ fint.

Men okej, jag låter som en gammal tant. ;)

Det blir säkert superduperfint det nya också.

Tänkte på DIG i dag när jag var på ICA Kvantum, det fanns fina små brickor nämligen. Övervägde om jag skulle köpa ett gäng, att ha att duka med men så snålade jag till mig och köpte inte en enda...

14 Liza:

skriven

Funderar också på tapet i köket.. och det är inte många våder.. skulle tro att en och en halv rulle räcker. Väntar bara på att vi ska fingrarna ut och beställa nya bänkskivorna och hoarna - tro mig det hänger inte på mig!!:D

Hoppas att värken ger med sig, förstår dig fullkommligt.. har ju också värk varje dag!

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

15 Linn:

skriven

Vilket fint kök du har :)

Kommentera här: