Finfina saker från Ferm Living och Rotor....


Brukar ha för vana att kika in på designonlines sida....hittade en massa snygga saker från det danska företaget Ferm Living. En vaxduk skulle kunna få komma hem och bo hos mej =)

image1335image1336image1337

image1338image1339


Det svenska företaget Rotor har också snygga saker.....

image1340image1341image1343image1342



Påsken har varit lugn och skön.Vi har ätit gott och bara varit.Lite nytta har vi också hunnit med,kökets bänkskivor har fått sej en omgång slipning och olja,välbehövligt kan jag säja.När vi gjorde iordning vårt kök för ca sju år sen så var jag väldigt bestämd på att vi skulle ha bänkskivor i trä.Kan väl säja att idag skulle jag nog valt nåt annat material,tycker det blir lätt smutsigt och fult.
Som tur är så går det ju att slipa....

image1344

Ska nämna också att min gästbloggare,dottern,tackar och bugar för alla gulliga och snälla kommentarer om hennes hylla=)
Nu ska här röjas lite.....sen blir det en kvällspromenad och soffan!! Vi hörs snart igen....

bilder : designonline och tinas privata
1 Åsa:

skriven

Jag brukar inte fastna för vaxdukar, men de där skulle jag faktiskt kunna tänka mig. Snygga!

2 Nettan:

skriven

Tack för tipset, ska nog ta & kika in där, var ett tag sen.
Ha det gott..
Kram Nettan

3 Mariakoden:

skriven

Hejhej...Men så konstigt, har dig reggad på bloggkoll å ändå har jag missat detta inlägg......mysko!?!?!

Rotor har sååå fina saker. Är lite sugen på krukor därifrån, de med en ring på.....

Nä nu är det nattinatti för mig...

Ha det bra, kram från en som går på en strikt GI diet.....;)

4 Susihus:

skriven

Men så mycket fina saker du har hittat, du får ju nästan sätta ut varningstext för man vill ju köpa så mycket!!! Hihi
Ha en ljuvlig tisdagskväll, kram på dig!

5 Monkan:

skriven

Ja de har så mycket fina saker! Rotor har jag missat, brukar mest kolla Marimekko. Tack för tipset :-)

6 JENNIFER RAMOS:

skriven

Your blog is fantastic and the photos are all so BEAUTIFUL!! Good job. I also LOVE IKEA.!!

Jen Ramos
'100% Recycled DESIGNER Cards'
www.madebygirl.com
madebygirl.blogspot.com

7 Hanna-Sofia:

skriven

Designonline har mycket fint och ja den duken hade gärna fått flytta hem till mig med :-)

8 lotta:

skriven

vad snyggt det blir i köket!! och den därduken du visar upp skulle jag okcsa vilja ha! ursnygg!

9 Ulle:

skriven

Åh, vad fräscha bänkskivorna blev! Ja, laminat är egentligen toppen! Vi har det men ett tråååkigt mönster. Men det går att ställa varma grytor, kladda och ha sig utan att det slits. ;)

Ha en finin dag!

(Pst, har ny domän men jag är samma person *fniss*)

10 Majssan:

skriven

Designonline är verkligen en helt sjukt bra (som Grynet skulle ha sagt) onlineshop. Går in och kikar flera gånger i veckan.

11 Malinbayard:

skriven

Fina vaxdukar!!!

12 Sandra:

skriven

Håller med att designonline har mycket snyggt på deras hemsida. Man får alltid habegär när man kikar in där :) Kram Sandra

13 Karin:

skriven

Nu får jag lite ångest, vår måste också inoljas igen...

14 Perlan:

skriven

Så snajsiga och snygga grejer du hittat ni igen!
Magkatarren finns här än, så idag har jag faktiskt valt att stanna hemma. Jag måste få bukt på den nu.

Snöknarr under skorna.. Ja det skulle jag nog med kunna få..lite sporadiskt här och var på tomten.. Annars har den mesta snön försvunnit nu igen.

Ha det bäst vännen!! Kramar

15 anette:

skriven

Hej
Har snurrat runt på din blogg och blivit väldigt inspirerad. Speciellt av det svarta temat i hallen. Jag undrar var du köpt hyllan som hänger på väggen under spegeln, tror du har en likadan i ett annat rum, den som är som ett T?
Fortsätt med lika fina bilder på dina lösningar. Är nyfiken på vad du ska göra ute. Har du några bilder på krukor och planteringar. Vet inte vad man ska hitta på utanför dörren. Gillar grå och betong och zink som färger med.

16 tina:

skriven

Hej Anette!
Tack för din gulliga kommentar!Hyllan,den som är som ett T är köpt på Ikea för säkert fyra år sen,vet inte om den finns kvar i sortimentet.Under spegeln sitter Ikeas svarta Lackhylla.Längtar efter vår och sommar så man får sätta tänderna i trädgården.
Ha det gott!
tina=)

17 Livet i byn:

skriven

Komsi komsi alla saker du visar, hem till Livet i byn ;0) Vi har samma smak i mycket ser jag.

~Livet i byn

18 Detsvartataket:

skriven

Ja där kan man alltid hittar massor. Då har ni varit sysselsatta i påsk då..hihi

Kram och ha det bäst!

19 Martina:

skriven

Vilka fina vaxdukar! Bänkskivan blev ju som ny slipning är toppen!

20 annelie:

skriven

vilka underbara vaxdukar... Jag vill oxå ha.
Längtar till sommaren och alt utepyssel...
Kram på dig

21 Antis:

skriven

Hej Tina!
Vilket underbart hem du har! Första-gången-här och jag lägger dig under "favoriter"... härligt att bli inspirerad! Är det ett IKEAkök ni har? Vi letar och letar och ditt var jättefint, enkelt och snyggt! Men... vad HADE du valt för material på bänkarna om du valt idag? :-) Kram Ann-Sofie från Västkusten

22 Uismine:

skriven

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

Kommentera här: