Lite bloggpaus...igen...

Ojdå....här är det långt mellan inläggen!Tänkte bara kika in och visa lite bilder på mina Ellosinköp som kom förra veckan.Lampan är upphängd men inte inkopplad....och kuberna står och väntar på att jag ska hitta den bästa platsen att sätta upp dom på!

I måndags var vi i Hjo en sväng....strosade lite i hamnen,åt på resturang och njöt av glass!Dottern passade på att ta årets första dopp i Vättern också....brrrrrr!


Hoppas ni alla har det härligt .....vädret kunde ju varit bättre än det är=(!

Jag ska försöka svara på era kommentarer snart också....f-låt att jag är urdålig på det!!!!♥




Ursäkta bildkvalitén................här hänger den iallafall....gillar den massor!



Jag tror att kuberna ska hängas upp här i vardagsrummet,men placeringen tål att tänkas på.Vi har målat fästerna vita så de inte ska synas så väl.....

Sommarkramar!♥

foto:tina
1 Ulli:

skriven

Vilka fina fynd! Takkronan passar perfekt där du hängt den.



Visst är Hjo en fin sommarstad. Var där och fyndade för ngn vecka sedan.



Ha det så gott!

Kram Ulli

2 Anne:

skriven

Så tjusigt! jag har själv spanat in kuberna men vet inte riktigt vart dom skulle passa in hemma hos mig. Dom är snygga! Ha en fortsatt trevlig dag! Kramar på dig :)

3 malin:

skriven

Lampan är urfin verkligen! får jätte mycket inspiration från dig blogg när jag klickar mig in här, fortsätt som du gör!

4 Livet i byn:

skriven

Vilka fina fynd, både lampan och kuberna har jag också kikat på men inte slagit till - ännu!



~Livet i byn

5 Mari:

skriven

Gav precis bort mina från Ellos till sonen fast han försökte få mina från Inreda men där sa morsan STOPP!



Han tyckte de var snyggare och jag får nog hålla med. Fast de från Ellos var jättefina och bra lackade så hade jag inte fått tag i på Inreda hade jag inte gett bort de andra.



(Fick lustigt nog tag i kuberna från Ellos fast damen på Ellos sa att hon inte såg att jag gjort någon beställning.) Nu kommer de inte in förrän i oktober, har beställt till dottern.



Du får göra som jag, låta dem ligga till sej lite.....

6 Eva:

skriven

kuberna gillade jag verkligen, hmm måste kanske kolla in Ellos. Ha det bra

7 Annette:

skriven

Oj vad snyggt det blev med lampan där!



Kram Annette

8 Maria:

skriven

Så du har fått sakerna nu, kul. De där kuberna är så snygga, funderar på att härma dig igen....det är faran med det där bloggandet, man ser så mycket snyggt o mycket vill ha mer, så är det ju....Så ni har det lugnt o mysigt nu med familjen, låter som en trevlig tripp du o J tog, men varför badade inte du???? Menar du att det var kallt?? Ja det har inte blivit mycket badande i havet i sommar...trist.

Idag har vi varit i Karlshamn på Östersjöfestivalen, alltid kul att strosa omkring o kolla på folk o insupa lite festivalkänsla. Imorrn ska vi ha lite grillkväll för familjen, mamma o pappa o syster med fam kommer hit....

Ha en skön kväll vännen, kramar

9 Isabels värld:

skriven

Superfin taklampa och kuber!! Ha det så bra! kram Pernilla

10 Sandra:

skriven

De där kuberna är jag sugen på, vad roligt att få se hur de ser ut utanför katalogen, kram Sandra

11 anna:

skriven

snyggt det blev med lampan!!!ha en bra helg

kram

anna

12 Sandra:

skriven

Lampan ser ut att bli perfekt där. Och kubhyllorna kan ju aldrig bli fel. Kram

13 zalina:

skriven

Jag måste bara kläcka ur mig hur mycket jag gillar din stil :) Panelen som verkar löpa runt i hela huset är underbar! Sjuuuukt snyggt! Alla läckra detaljer och inte minst ert kök. Wow! Kan inte ni flytta =)



Panelen är något även jag skulle kunna tänka mig hemma! Har ni satt upp den själv?



Kram

14 Å:

skriven

Där passade ju lampan perfekt !!!

15 Sus i Hus:

skriven

Vilken snygg lampa! Här dansas det soldans som aldrig den men det måste bli nå't fel för regnet öser ner....Idag står valet mellan IKEA och Kosta??? Må gott och kram på dig

16 Maria:

skriven

Vad kul med en tripp neråt Österlen, där är så vackert o Kivik besökte vi förra året, mycket gott där du....Brösarps backar är oxå vackert, tänker ibland när man kör där...tänk att få släppa Maila där o bara se henne springa för fullt....

Idag skiner solen, det är nästan ett hån mot vår grillkväll igår som höll på att regna bort....så typiskt va?? Just nu badar H, R o kusinen N för fulla muggar o vi har ...grillat, som vanligt....lite rester från igår så middagen var lättfixad idag, o ingen är väl gladare än jag....

Jo vi drar iväg på Onsdag, målet är Frankrike o sen tar vi dan, tys, belg osv på vägen ner. De ligger ganska tätt länderna så det blir inte så långa sträckor åt gången att köra. C sitter mycket vid datorn för att hitta boende, för första natten sen ska vi vara lite galna o ta dan som den kommer o se vad för övernattningsställen vi hittar....lite spännande för en kontrollmänniska som jag, men kanske nyttigt....



Jo det blir en hel del bloggpauser, ibland känner man bara ett sånt motstånd o vill inte bara öppna datorn, sånt kommer o går.

Hoppas allt är bra med er o att ni får en supertrevlig vistelse i Skåne, kramar o hälsa alla i familjen

17 johanna:

skriven

hej

kuberna såg jättefina ut, måste nästan inhandla dom själv.

Jag och min sambo totalrenoverar ett hus, tittar ofta in hos dej och får en massa inspiration till renoveringen.

Jag gillar verkligen färgerna på erat hus och er altan, det är supersnyggt!

titta gärna in hos mej

Ha en fortsatt trevlig sommar

18 Morgankornelia:

skriven

Nice site keep it up

Kommentera här: