Hallon i massor....

växer det fortfarande i vårt land,därför fick jag leta reda på nåt smarrigt recept med hallon i!Det blev hallonmuffins med philadelphiaostfyllning....kan säja att det slank ner två till fikat nu i eftermiddags =)=)

Här hittar ni receptet......







Uppdaterat: har lagt in bild igen


här på muffinsbaket...men kan själv inte se det på bloggen...kan ni????

Kram/tina
1 Nettan:

skriven

Lät smarrigt, men kan inte klicka vidare för & se receptet =0( !

Trevlig Helg..

Kram, Nettan

2 Proforma:

skriven

Har ni fått så mycket hallon! Vi fick mycket förra året men i år nästan ingenting. Det är ju så gott!

Tacksam för recept... :)

3 Mari:

skriven

Låter smarrigt, har just fått glass och varma hallon med lite vaniljsocker i av grannen det var inte heller helt fel! Hallon är ju så gott, älskar hallonssaft.

4 Annika:

skriven

Det lät jättegott! Klart att du ska unna dig två - det är ju semester! ;) Kram

5 Sessan:

skriven

Åh, vad gott!!

Hallonmuffins är inte helt fel men jag har aldrig prövat philadephiafyllda. Ska ha det i tanken när min muffinstarm ropar ;-)

Trevlig helg!

6 Malin B:

skriven

Jag ser två fina bilder och blir jätte sugen på Hallonmuffins! ;)

7 Lilla jag:

skriven

Det lät inte helt tokigt! Mums

8 Pia:

skriven

Jag hade också tänkt att baka muffins idag kanske provar jag ditt recept för det lät väldigt mumsigt.

9 Sandra:

skriven

Det lät riktigt gott! Kram Sandra

10 Jenny:

skriven

Hej vännen! Vilka smarriga muffins!!! Nu börjar det kurra i min mage när jag tittade på dessa godsaker, måste nog gå och fixa mig lite lunch!



Ha det gott och njut av sommaren!

Många kramar Jenny

11 Evelyn, i hemmet:

skriven

Hoho. Ser alltför gott ut!

Nu blir det glass för min del :)

Lakrits eller choklad nougat.. Hmm, blir nog båda ;)

Kram, kram!

12 Emelie:

skriven

Fy tusan va gott!

13 Number nine on Melon Lane:

skriven

Både ser och låter gott:)

14 Lina:

skriven

Vilka fina muffins, de ser goda ut!

15 Z-R:

skriven

Vilken god idé har själv en massa hallon som jag plockade hos grannen....



Kram Z-R

16 Mia:

skriven

Alltså jag kan inte fortsätta läsa denna bloggen om du ska blogga om såna godsaker - jag kommer se ut som Roseanne lagom till jag åker till L.A ju!



Kram Mia

17 Anna:

skriven

I brist på annat har jag just smällt i mig en massa Singoalla - skulle hellre smaka en sån där =)

18 Maria:

skriven

Vi har inget ätbart i trädgården förutom gräslök o det finns inte så mycket gott man kan göra med den....ja inte något bakverk i alla fall.

Idag har vi äntligen fått tillbaka sommaren..sol o värme, kändes verkligen som det var på tiden.Det har väl inte varit kasst väder, alltså helt ok men det räcker inte för mig, vill ha riktig sommar på sommaren....

Har ni farit iväg än, eller vilken dag var det som ni skulle ta en semestertripp?? Hoppas ni kommer få en mysig tripp..kul att komma iväg lite o göra något annat än vardagliga..

Ha de så bra o hälsa alla, kramar

19 Gott och blandat:

skriven

Vad goda dom såg ut! ;-)

20 Isabels värld:

skriven

Låter supersmarrigt! Får ta en liten kik på det receptet. kram Pernilla

21 mirka:

skriven

Åh, vad goda de ser ut att vara. Måste nog prova mig på det receptet!

22 Josse!:

skriven

Herregud vilket fint hus ni har,,, väldigt bra smak.... Tnkte lämna ett litet fotspår efter mig,, när jag har varit här och gluttat. Kram josse

23 Å:

skriven

Muffisarna ser onekligen supersmarriga ut !!!!:-))

24 jenny:

skriven

Det doftar så underbart gott... :)

25 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

skriven

Va goda de ser ut! Ha en trevlig helg!

Kommentera här: